Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:en weet je wat nu het rare is van het verhaal, bij het niet dragen van cap of gordel schaad je niemand anders dan alleen jezelf, dus waarom mensen dan lopen te emmer dat iemand anders geen cap of gordel zou dragen. Mijn ervaring is dus dat ik dus duidelijk nu beter af ben door geen cap te dragen en al 3x beter af ben geweest dat ik geen gordel draag, mijn keus, mijn ervaring en mijn beslissing en ja ben al meer dan 30 jaar volwassen volgens de wet.
risky schreef:speurneusc schreef:en weet je wat nu het rare is van het verhaal, bij het niet dragen van cap of gordel schaad je niemand anders dan alleen jezelf, dus waarom mensen dan lopen te emmer dat iemand anders geen cap of gordel zou dragen. Mijn ervaring is dus dat ik dus duidelijk nu beter af ben door geen cap te dragen en al 3x beter af ben geweest dat ik geen gordel draag, mijn keus, mijn ervaring en mijn beslissing en ja ben al meer dan 30 jaar volwassen volgens de wet.
Alle medemensen heb je hier ook mee, want dan gaan de premies van de zorgverzekeringen weer omhoog om alle extra kosten te dekken.
MelanieB schreef:aikon schreef:Ik vind mijn hart nog belangrijker dan mijn hersenen. Met zwaar hersenletsel is nog te leven (als je kaasplantje zijn leven kunt noemen) Met een zwaar beschadigt hart ben je weg.
...Vreemde 'vergelijking'
Ik noem een kasplantje zijn absoluut geen leven en mocht ik ooit zo eindigen dat ze alsjeblieft de stekker eruit trekken.
Angela schreef:Er zijn ook mensen die geen letsel hebben doordat ze GEEN autogordel om hadden bij een auto-ongeluk. Dat is geen reden om maar geen autogordel te dragen. In de meeste gevallen verminderen ze ernstig letsel, helaas zijn er altijd uitzonderingen waardoor de beschermmiddelen juist letsel veroorzaken. Ik zal altijd met cap rijden, weer of geen weer, en ongeacht de ondergrond.
Zoolgangster schreef:bliver schreef:Zullen we gewoon lekker gaan dammen met z'n alle?
Ja, maar niet met zo'n stenen dambord, want als dat op je tenen valt kan dat flink zeer doen.