Adrienne93 schreef:Ik weet van een vriend van mij, die opleiding beveiliger doet, dat ze op een trainingsdag ook mee mochten met de ME.. de letterlijke tip was: Gewoon van je af slaan zo hard als je kan!
Zegt ook al genoeg over de ME toch?
Ik was gister zelf bij twente, velen kwamen ontevreden maar rustig het stadion uit, terwijl de politie en de ME er al helemaal klaar voor stond... Dus ik sta er niet raar van te kijken als de ME dit uitgelokt heeft...
Verder te trend: Voetbal afschaffen...
Iedereen zijn eigen hobby, van de +/- 24.000 mensen die in dat stadion zaten, met daarbij nog spelers medewerkers e.d. hebben zich er maar enkele misdragen, moeten we het daarvoor meteen afschaffen?
Laat iedereen lekker in zijn waarde en respecteer elkaars hobby/sport/passie.
De helft van de wereld zal het er ook niet mee eens zijn dat wij op de rug van een paard klimmen en het paard "kunstjes" laten doen... wij willen toch ook respect? geef het dan ook aan hun!
En ga niet heilig doen dat dit in paardenland nooit zou gebeuren...
Er zijn er zat die paard lief even met de benen aan elkaar knoopt en op de grond legt om m tot zinnen te laten komen, of mensen die met stijve paarden op pad gaan of onrechtvaardig met een zweep slaan of het paard tot bloedens toe open halen met de sporen...
Ik maak me liever druk om de verwaarloosde/mishandelde paarden in het buitenland, waar dit alles bewust gebeurd door mensen die bij zinnen zijn, dan om 3 paarden die door , de ME, opgefokte supporters die blind zijn van woede een hoogst waarschijnlijk lichte verwonding hebben, want media wil het nog wel graag opdrijven en erger maken dan het is...
Je kunt als ME'er idd beter in foetushouding op de grond gaan liggen als je belaagd wordt of er een dreiging tot is. Dat ze dat zelf niet door hebben.
. Alsof de ME bij ieder wissewasje klappen uit gaat delen. Of bedoelde je dat niet? Bedoelde je eigenlijk dat de ME, wanneer ze in actie komen, meteen zo hard slaan als ze kunnen? Want dat staat er dan weer niet.
. Het is gewoon niet verantwoord dieren in te zetten om ruzies tussen mensen te temperen. Dat ze elkaar de hersens inslaan, prima. Maar van onschuldige dieren blijf je af.
). Die groep is echt groot. Dat gaat niet om een man of 100... En dat is enkel nog maar Ajax.
Ik krijg trouwens sowieso jeuk van mensen die menen dat geweld is toegestaan rondom voetbal wedstrijden onder het mom: Tja we zijn ontevreden dus ik snap de protesten wel. Je doodschamen moet je jezelf voor dit soort gedrag.
Mensen die rellen doen dat niet voor de club hoor. Hoeveel supporter ben je dan eigenlijk als je weet dat er torenhoge boetes vastzitten aan het rellen?