Totilas' comeback komt eraan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 12:58

Ailill schreef:
Ik snap oprecht niet waarom het management/PR/de eigenaar dit soort nieuws steeds weer naar buiten blijft brengen vóór aanvang van een belangrijke wedstrijd. Uiteraard doe je dit normaal gesproken wel, maar juist deze aanpak i.c.m. de geschiedenis hebben ervoor gezorgd dat hij nu zo slecht in het nieuws komt.

Onwijs stom.

Dekseizoen?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:00

Ik begrijp alle twijfels, maar vergeet niet dat ze vorig jaar ook rond deze tijd weer zijn gestart, en een aantal hele mooie proeven hebben gereden in Duitsland. Het vermogen om op een hoog niveau te presteren is er echt wel. Als ze kunnen starten, zullen ze dat vast wel doen.

Er staat me wel iets van bij dat ze toen steeds alleen de GP en GPS hebben gereden (toch?), niet de Kür, of was dat alleen Aken dat ze hem daar oversloegen?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:01

damian23 schreef:
Ailill schreef:
Ik snap oprecht niet waarom het management/PR/de eigenaar dit soort nieuws steeds weer naar buiten blijft brengen vóór aanvang van een belangrijke wedstrijd. Uiteraard doe je dit normaal gesproken wel, maar juist deze aanpak i.c.m. de geschiedenis hebben ervoor gezorgd dat hij nu zo slecht in het nieuws komt.

Onwijs stom.

Dekseizoen?

Dan zou een hengstenshow verstandiger zijn, daarnaast gaan er in het geval van Totilas verschillende mensen over zijn optredens, een voor het fok gedeelte en de ander het sport gedeelte.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:03

Ik word hier zo moe van. Waarom blijven ze dit continu naar buiten brengen? Dit is toch zinloos.. -O- Qua marketing ben je niet goed bezig als je dit elke keer weer blijft roepen en vervolgens gebeurt er weer iets waardoor er niet gestart kan worden. Geloofwaardigheid daalt. Laat hem maar eens zonder aankondiging de ring in gaan, kan het tenminste nooit tegenvallen.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:03

Dallista schreef:
Ik begrijp alle twijfels, maar vergeet niet dat ze vorig jaar ook rond deze tijd weer zijn gestart, en een aantal hele mooie proeven hebben gereden in Duitsland. Het vermogen om op een hoog niveau te presteren is er echt wel. Als ze kunnen starten, zullen ze dat vast wel doen.

Er staat me wel iets van bij dat ze toen steeds alleen de GP en GPS hebben gereden (toch?), niet de Kür, of was dat alleen Aken dat ze hem daar oversloegen?

Dat ze starten is ook geweldig, meen ik oprecht. Denk echt dat Totilas daar enorm van geniet.

Wat ik gewoon niet begrijp en eigenlijk zelfs ontzettend dom vind is het feit dat ze keer op keer veel te vroeg van de toren blazen (binnen verschillende gradaties, ze staan gelukkig niet meer met t-shirts en bekers op wedstrijden), om het vervolgens wederom niet waar te maken.

xAntoinettex

Re: Totilas' comeback komt eraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:26

Natuurlijk :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:41

Doet me denken aan een liedje van Marco Borsato. De meeste dromen zijn bedrog

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 13:42

_O-

Hou je toch stil, voordat je iets presteert!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:09

Ailill schreef:

Onwijs stom.
Hoezo stom, het dekseizoen loopt...dus als PS weer wat rietjes kan slijten :$

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:10

Ik hoop dat ze gaan rijden, wedstrijden toen in DL zagen er goed uit. Wat hij ook in de docu zei: Geef ze een kans om terug te kopen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:19

Nou ik ben benieuwd. Ik hoop oprecht dat hij gaat starten, maar ik had dit nieuws lekker voor mij gehouden en rustig door getraind.

danamuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:28

ik dacht eerst even dat edje ging starten met toto junior (ergens achteraf in de L ofzo), maar 't is toch echt De totilas zelf..... ben benieuwd. Even mnr R.inirie bellen of er geen zweer ofzo aan zit te komen :S

dewilderoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:36

Oww gaan we weer... Wel bijzonder jammer dat hij steeds weer niet start, kreeg altijd kippenvel tijdens de Kuhr met Edward Gal. Hoop dat echt nog weer eens te zien!

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:37

Ik gun het ze van harte, maar ik zou hierover niks meer naar buiten brengen. Gewoon inschrijven voor een wedstrijd en daar knallen!.Het steeds maar weer hebben over die comeback is gewoon niet meer geloofwaardig.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:44

Totilas Comeback ...deel ...uhhhh
De saga continue's.

Start toch gewoon met dat beest ipv al die aandacht trekkerij.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:42

Sababber schreef:
Haha! Een verlate 1 april grap! :+

:')

Dit is serieus de laatste kans die ze van mij krijgen om het waar te maken, anders geloof ik echt nergens meer in

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:54

Cowgirl schreef:
Totilas Comeback ...deel ...uhhhh
De saga continue's.

Start toch gewoon met dat beest ipv al die aandacht trekkerij.

Nou precies... Elke keer dat aankondigen vind ik niet zo handig. 'T zou veel leuker zijn als ze onverwacht in de ring verschijnen en goed presteren. Nu ligt er weer de nodige druk op ze en dat zal ze geen goed doen. Ben benieuwd...

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:19

Dit keer met Linsenhoff erop? :')

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:24

Psst stiekem is het een 26 april grap :')

Maar comeback zegen ze toch al een jaar :roll:

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:25

Dat een super negatief topic weer, goed gedaan bokt. Laat ze toch lekker terug komen, MAR zegt alleen wat zijn wedstrijdschema is en wat zijn misschien doel is.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:29

Ach.. hij verrekt vast wel weer een pees of kneust zijn hoef ofzo. En dan wordt het weer afgeblazen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:35

Supervixen schreef:
Ach.. hij verrekt vast wel weer een pees of kneust zijn hoef ofzo. En dan wordt het weer afgeblazen.

Of de ruiter moet ineens poepluiers verschonen, huis kind proof maken of heeft zelf ineens weer een virusje te pakken. :+

Nee, eerst zien dan geloven. Maar tot nu toe waren de aangekondigde comebacks eigenlijk altijd een teleurstelling.

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:03

Dallista schreef:

Na alles wat er wel (of niet) aan de hand is geweest, gun ik t rath en totilas enorm.
inderdaad is de enorme vooraankondiging iedere keer irritant, als het niet lukt.
maar ik hoop op een donders mooie comeback die iedereen t zwijgen doet opleggen.

luffwinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:51

Ik hoop dat ze terug komen , het is zo'n machtig mooi paard . Als totilas er goed voor staat heeft Charlotte ook weer een grote concurrent erbij en word het weer spannend .

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 17:57

Hopelijk komt het goed en kunnen ze weer lekker van start gaan. Dat zou fijn zijn.