PercyLeen schreef:In Bokt zijn ogen moet alles verantwoord zijn, zucht. Jullie huisdieren komen dus ook niet op de bank/bed want dan laat je zo toe een hogere rang in te nemen? Jullie kinderen worden in alle opzichten volledig correct opgevoed, nee is nee en daar is nooit een uitzondering in te maken?
Nou dan zijn al mijn beesten verpest vrees iken met mijn eventuele kinderen zal het dan ook wel nooit goed komen
Mijn merrie veulen deed precies hetzelfde, ook toen ze ouder werd, maar ze begreep en accepteerde prima dat ik het niet meer toe stond.
Ik kan wel genieten van dit filmpje
Mijn paard slaapt niet bij mij in bed en ligt ook niet gezellig bij mij op de bank nee

En de honden mogen ook niet op de bank of in bed (gadverdamme) en mijn egels zijn de enige die daar een uitzondering op zijn... maar die heb ik dan ook vast en die zijn solitaire dieren dus die weten niet eens wat een rangorde is
.Oh, en kinderen heb ik ook niet

Het is gewoon verwarrend voor zo'n beestje en het levert nog gevaarlijke situaties op ook.
en met mijn eventuele kinderen zal het dan ook wel nooit goed komen 

.

. Grote verschil is wel dat hij voorzichtig bij me komt liggen, of ik bij hem ga zitten als hij ligt en hij dan zijn hoofd op mij neerlegt. Het omver duwen heeft hij nooit gedaan en zou ik ook nooit toelaten. We hebben nu trouwens opnieuw een veulentje en ook zij ligt heel graag met haar hoofd op mijn schoot