Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Abacab schreef:Laat dit een les zijn voor vermogende mensen die denken het succes gewoon te kunnen kopen. In de topsport draait alles om de unieke band die de ruiter met zijn paard heeft. Er zijn zo veel verhalen bekend van toppaarden die met hun nieuwe berijders geen noemenswaardige prestaties meer neerzetten.
Relaxed schreef:Maar als Paul alleen nog maar de fokrechten heeft, dan heeft hij er toch niet zoveel aan verloren? Neem aan dat daar nog wel wat door binnenkomt.. Lijkt mij dat Linssenhof het meest heeft verloren toch?
Liezel1 schreef:Relaxed schreef:Maar als Paul alleen nog maar de fokrechten heeft, dan heeft hij er toch niet zoveel aan verloren? Neem aan dat daar nog wel wat door binnenkomt.. Lijkt mij dat Linssenhof het meest heeft verloren toch?
Ik heb begrepen dat het aantal dekkingen ook tegenviel... maarja, €8000,- dekgeld, pfieuw....
Aranel schreef:Ik hoop nog steeds dat Schockemohle Totilas terugbrengt naar Edward Gal, dat is de eeuwige penny in mij
mairead schreef:Aranel schreef:Ik hoop nog steeds dat Schockemohle Totilas terugbrengt naar Edward Gal, dat is de eeuwige penny in mij
Ik denk niet dat Frau Linsenhoff dat laat gebeuren. Dan laat ze Toot denk ik nog liever oud worden als grasmaaier in haar eigen achtertuin...
Eeuwig zonde dat we zo weinig meer zien van Totilas. Ik weet ook niet of we 'm überhaupt nog in de ring gaan zien (OS 2016?), beest wordt er ook niet jonger op.
Django_Mette schreef:En daar is hoofdstuk zoveel van deze soap.
Die Linsenhoff...al krijgt ze zoveel voor haar zin, 't is en blijft een egoïstisch ding. Ik denk dat Rath ook wel weet waar Totilas beter af is..
dblijham schreef:Ik geloof ook niet dat Totilas het erg slecht heeft nu. Hij krijgt goed te eten, wordt uitstekend verzorgt, mag af en toe even lekker van bil met een fantoom. Traint wat, stoot zijn teen en gaat weer verder met eten, slapen en dekken.
Waarschijnlijk zijn er heel veel paarden die tekenen voor zo'n leven. En als frau Linsenhoff hem als grasmaaier in de achtertuin wil laten lopen tot zijn dood dan gaat hij toch een fantastische toekomst tegemoet...