Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:13

listiglistje schreef:
De soap heeft iig een happy end :D

Is dat zo? Ben benieuwd of er nu een kort geding komt met Mevrouw van Beelen omdat ze vindt dat er contractbreuk is gepleegd en dan maar weer beslag laat leggen op het paard totdat dit tot op de bodem is uitgevochten / uitgezocht...

Ayasha
Blogger

Re: Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:15

Daar al Vd Weering toch wel rekening mee gehouden hebben dat, als ze daar bodem toe had, ze dat mogelijkerwijs zou gaan doen gezien haar wens dat TV er niet meer op kwam... Zo "dom" zal hij toch niet zijn lijkt me?

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:15

Relaxed schreef:
Haha mooi verhaal, snap nu waarom Margriet niet meer wou verkopen :+

Eigenlijk vind ik het wel 'net goed' voor die van Beelen, wat een $%^&*

Als je er niet kent kan je er ook niks over zeggen
Ik zie er af en toe bij ons op de vereniging en op zich zo niks mis mee..
Weet je die Tommie is ook geen heilige zeg nou zelf..

kimberly9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:16

Ja ja . Ik wist het wel top van je Valentijn !!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:16

Ik neem toch ook aan dat ie niet akkoord was gegaan met een contract waarin zoiets belachelijks was opgenomen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:17

kiddokids schreef:
Relaxed schreef:
Haha mooi verhaal, snap nu waarom Margriet niet meer wou verkopen :+

Eigenlijk vind ik het wel 'net goed' voor die van Beelen, wat een $%^&*

Als je er niet kent kan je er ook niks over zeggen
Ik zie er af en toe bij ons op de vereniging en op zich zo niks mis mee..
Weet je die Tommie is ook geen heilige zeg nou zelf..

Ik weet het, maar hij was wel een topcombi met Vingino en ik ben blij dat ze weer samen zijn..

Camilla_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:17

Hierbij een Knipsel uit Haarlems Dagblad digikrant dd 14.4.2015 (deze exacte tekst was dus ook in het gedrukte blad), waar wel erg duidelijk 2x wordt aangegeven dat een onderdeel van de deal is dat Tommie Vingino niet meer rijdt. Wel apart, dit.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:19

Camilla_K schreef:
Hierbij een Knipsel uit Haarlems Dagblad digikrant dd 14.4.2015 (deze exacte tekst was dus ook in het gedrukte blad), waar wel erg duidelijk 2x wordt aangegeven dat een onderdeel van de deal is dat Tommie Vingino niet meer rijdt. Wel apart, dit.

Dat was het bericht wat ik gelezen had idd!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:21

Citaat:
Valentijn van Weering
13 april om 18:15 ·

Ik wil heel erg bedanken Hippisch Advocaat Jansen voor de onovertroffen voortreffelijke steun in de achtbaan van emoties doordrongen van fictie en werkelijkheid. De afgelopen weken heb ik onnoemelijk veel steun aan jou advies gehad en heb je die proces begeleid tot een wonderwel einde. Ik hoop dat ik je vaker mag vragen als mijn adviseur. Chapeau! Et de champagne! Ilse Ligthart Simone van Wijngaarden
Delen

Simone van Wijngaarden Top advocaat. Zei ik je toch. Hoop dat ik eerdaags ook de champagne kan open trekken. Veel succes met Vingino.
13 april om 19:26 · 1
Margriet van Beelen neem er maar een extra van mij!!!! Proost
13 april om 20:32 · Bewerkt · 2

14 april om 19:47
Valentijn van Weering Heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties! Ik ga zeker mn best doen om er iets moois van te maken.... Vingino zal het beste leven krijgen wat in mijn mogelijkheden ligt! Ahhhh lieve Sjonnie niet vergeten....

Nieuwsoverzicht
Valentijn van Weering heeft een link gedeeld.
13 april om 16:12 ·
Vingino Finally Sold after One Year of Legal Disputes | eurodressage
Dutch Dressage News, The former A-team listed Dutch Grand Prix dressage horse Vingino has finally been sold after a one-year legal battle between owner Margriet van Beelen, the rider Tommie Visser, and...
eurodressage.com
Delen

FB van Valentijn even gequote. Hij en Margriet zijn geen Facebookvrienden meer.....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:27

Jeej happy end :D

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 16:38

Iris82 schreef:
Indirect geeft hij van Beelen nog ook eens de schuld van het feit dat Vingino weer bij Tommie staat. Wat een geniale move is dat. :')

Precies wat ik dacht :D

Had het paard eerlijk gezegd een lollige ruiter zonder gedoe gegund, en dat is nu niet het geval.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:01

Die Valentijn, paard door Tommie weer GP laten starten, paar keer goede resultaten en de internationale verkoop in, hoppa. Goede investering misschien. In paardenland worden geen cadeautjes weggegeven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:05

Hilarisch dit... Echt een soap. Iedere keer als je denkt dat het is afgelopen, verzinnen ze er weer een hoofdstuk bij :')

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:23

Vingino is vast blij dat hij weer thuis is op stal.
Tommie, geniet van Vingino en op naar Rio *\o/*

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:23

safina schreef:
Hilarisch dit... Echt een soap. Iedere keer als je denkt dat het is afgelopen, verzinnen ze er weer een hoofdstuk bij :')

krijg nu vast half bokt over me heen, maar zouden ze dit hebben afgekeken van de soap rondom Totilas en alle perikelen er rondomheen?

manubres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:27

WAUW!!...wat een story!...op zo'n afloop heb ik altijd bij Totilas en Edward gehoopt (maar inmiddels kunnen loslaten hoor :D ) Maar geweldig dat er nog mensen met een heel GROOT hart zijn...die snappen wat een unieke band je met een paard kan hebben.
Ik denk dat Valentijn nu inziet dat van Beelen echt niet te vertrouwen is...en dat het verhaal van Tommie nu geloofwaardiger is....
En het blijkt maar weer eens de waarheid te zijn, een ander gelukkig maken is bijna nog mooier dan jezelf gelukkig maken!
En ik denk dat Valentijn ook wel inzag dat hij als Grand Prix onervaren ruiter waarschijnlijk het er niet uit zou kunnen halen wat Tommie kan...Vingino is toch niet het makkelijkste paard gebleken.
Laatst bijgewerkt door manubres op 16-04-15 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:29

bigone schreef:
Die Valentijn, paard door Tommie weer GP laten starten, paar keer goede resultaten en de internationale verkoop in, hoppa. Goede investering misschien. In paardenland worden geen cadeautjes weggegeven.

Hier ben ik ook wel een beetje bang voor eigenlijk. Ik bedoel Tommie mag er nu bij gods gratie op rijden van van weering. Hij heeft geen enkel aandeel in het paard toch?
Met andere woorden, beest kan zo weer onder zn kont vandaan gekocht worden als het van weering niet meer bevalt of hij krijgt een bod wat ie niet af kan slaan.

Desalniettemin vind ik het leuk voor Tommie dat ie weer herenigd is met zn oogappel. Vraag me alleen af hoelang deze happy ending mag duren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:30

bigone schreef:

Nou, kweenie.... Dan moet hij hem wel eerst ophalen daar. Dat schijnt niet zo makkelijk te zijn. :')

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:32

Ik heb de "soap" pas de laatste weken gevolgd. Wat was de reden dat Van Beelen niet wou dat die Tommie hem reed? Ik lees hier dat het "geen lieverdje" is, maar had graag wat pittige details gehoord. :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:33

lees even terug in de topics over de inbeslagneming etc hwn :-) .

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:40

safina schreef:
bigone schreef:

Nou, kweenie.... Dan moet hij hem wel eerst ophalen daar. Dat schijnt niet zo makkelijk te zijn. :')

:') := daar heb je dan weer gelijk in

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:41

vraag ik me ook wel af, hoor. Maar goed, dat gaan ze natuurlijk mooi niet zeggen.
Als je zelf subtop rijdt, en je een paard voor jezelf aankoopt...en dan zomaar , vanuit n goed hart en bijbehorende emotie besluit, hem toch maar bij z'n oude ruiter te laten. Dan ben je wel echt n engel O:)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:54

bigone schreef:

En hoe verklaar je Gerco Schröder en London dan? Glock had London ook door een ander kunnen laten rijden. Dus het ka best, een paard kopen en een ander laten rijden.

Ik ben blij voor Tommie, ben benieuwd wanneer we deze combi weer in de ring zien. Vraag me overigens ook af, hoe zit het nu met zijn Olympisch Kader aanstelling? Is deze behouen gebleven of zijn ze deze nu kwijt door dit hele gebeuren? Oftewel, kunnen ze als combi nog meedingen naar een Olympische deelname?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 17:56

Getup schreef:
vraag ik me ook wel af, hoor. Maar goed, dat gaan ze natuurlijk mooi niet zeggen.
Als je zelf subtop rijdt, en je een paard voor jezelf aankoopt...en dan zomaar , vanuit n goed hart en bijbehorende emotie besluit, hem toch maar bij z'n oude ruiter te laten. Dan ben je wel echt n engel O:)

Ik vind het top voor TV, maar ik geloof nu ook niet voor 100% het verhaal wat opgehangen wordt. En ik hoop voor TV, dat hij een waterdicht contract nu heeft afgesloten met Valentijn. :D