Citaat:
Valentijn van Weering
13 april om 18:15 ·
Ik wil heel erg bedanken Hippisch Advocaat Jansen voor de onovertroffen voortreffelijke steun in de achtbaan van emoties doordrongen van fictie en werkelijkheid. De afgelopen weken heb ik onnoemelijk veel steun aan jou advies gehad en heb je die proces begeleid tot een wonderwel einde. Ik hoop dat ik je vaker mag vragen als mijn adviseur. Chapeau! Et de champagne! Ilse Ligthart Simone van Wijngaarden
Delen
Simone van Wijngaarden Top advocaat. Zei ik je toch. Hoop dat ik eerdaags ook de champagne kan open trekken. Veel succes met Vingino.
13 april om 19:26 · 1
Margriet van Beelen neem er maar een extra van mij!!!! Proost
13 april om 20:32 · Bewerkt · 2
14 april om 19:47
Valentijn van Weering Heel erg bedankt voor alle lieve felicitaties! Ik ga zeker mn best doen om er iets moois van te maken.... Vingino zal het beste leven krijgen wat in mijn mogelijkheden ligt! Ahhhh lieve Sjonnie niet vergeten....
Nieuwsoverzicht
Valentijn van Weering heeft een link gedeeld.
13 april om 16:12 ·
Vingino Finally Sold after One Year of Legal Disputes | eurodressage
Dutch Dressage News, The former A-team listed Dutch Grand Prix dressage horse Vingino has finally been sold after a one-year legal battle between owner Margriet van Beelen, the rider Tommie Visser, and...
eurodressage.com
Delen
FB van Valentijn even gequote. Hij en Margriet zijn geen Facebookvrienden meer.....