Idd [naam], die zag ik ook voorbij komen.. En dan ook nog reacties van 'zeur niet' en 'dat is goed voor ze'
Klopt... misselijkmakend.
8nnemiek
Geplaatst: 11-04-15 19:15
Ik kan er niet veel staart van maken eigenlijk.. Kan natuurlijk een ongunstige foto met staart zijn, maar ik meen te zien dat ie gewoon wat wintervachtpluis onder de buik en aan z'n billen heeft.. Alle andere paarden van deze fokker lijken ook gecoupeerd.
Balou_k
Geplaatst: 11-04-15 19:17
Ik kan inzoomen met mijn telefoon maar zie duidelijk een staart, of het zijn erg behaarde billen?
Anoniem
Geplaatst: 11-04-15 19:22
Ik vind de foto niet echt duidelijk inderdaad, het kan allebei...
Maar als hij geen staart heeft, ben ik niet verrast. Ik vind het schandalig dat het nog kan, maar er wordt met alle gemak van de wereld een verklaring gegeven door DA'en waarom een trekpaard gecoupeerd is. Zolang die zaken niet hardhandig aangepakt worden, zal dit nog lang zo blijven...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-04-15 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
8nnemiek
Geplaatst: 11-04-15 19:22
Veulens hebben volgens mij altijd een hoop buik- en bilhaar. Zelfde kleur ook als de pluisjes onder zijn buik. Heb even gezocht op van den bootdijk trekpaarden, en niet eentje met staart, dus dat lijkt me sterk dat deze er wel een heeft.
@koudbloedkim en 8nnemiek; Ik bedoelde dat ook absoluut niet goed pratend, zeker niet!!! Was als mededeling hier dat dat gebeurd. Ben er ook absoluut niet mee eens hoor meiden laten we dat voorop stellen