Lielle schreef:ben erg benieuwd naar de beweegredenen achter deze docu
Daar ben ik ook benieuwd naar, daar zat ik net over na te denken, hoe is dit programma erop gekomen om een docu van Voorn te maken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R12312 schreef:anneliesdj schreef:Zo moeilijk is het niet; hij is een bijzondere man, zijn toppaard wordt verkocht, zijn zoon is voor zichzelf begonnen en hij heeft de boel te koop gezet. 1+1+1+1= ...
Daar hoef je natuurlijk geen insider voor te zijn
Ik ken interessantere verhalen om op tv te laten zien!

R12312 schreef:haan schreef:Heb met enige verbazing gekeken, die ruzie moet wel heel erg zijn geweest. Albert zal super paarden man zijn, maar ik vind hem niet een waarmee ik door een deur zou kunnen ...... Er is maar 1 lijn die gevolgd wordt en dat is de lijn van Albert......
Als ik met hem zou moeten samenleven-werken zou er binnen 3 uur bloed aan de muur zitten. His truth is the only truth............dat zn vrouw daar zo volgzaam in mee gaat...............................
R12312 schreef:Lielle schreef:ben erg benieuwd naar de beweegredenen achter deze docu
Daar ben ik ook benieuwd naar, daar zat ik net over na te denken, hoe is dit programma erop gekomen om een docu van Voorn te maken?
) en zijn rijlaarzen op wedstrijden moesten goed gepoetst zijn en alles moest er keurig uit zien, was dat niet dan kreeg je commentaar en als je iets gauw moest halen voor meneer dan moest dat in een draf looppas . En als we daar bij hem thuis kwamen ( andere locatie) om te trainen dan mocht niet eens de pad vies worden anders moest je die gaan vegen.
Zijn vrouw hielp hem altijd mee met het los springen , ik zie haar nog altijd voor me , met haar glimmende laarzen en handschoenen aan ! Wat is Albert oud geworden zeg !
InekeN schreef:Hoe weet je dat dat niet zo is?Jammer dat iemand niet doet aan reflectie, of voortschrijdend inzicht.
InekeN schreef:Dat geldt voor heel veel mensen op deze wereld, daar is Albert echt geen uitzondering opEn zo precies als hij binnen het paardengebeuren is, zo onbeschoft kan hij in een andere setting zijn.