Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:Hou toch op zeg
Dit verhaal is nog sappiger dan een speklap besmeurd met olijfolie in een koekenpan op heet vuur.
terpentijn schreef:Ik zet voor de nieuwe schittering aan het firmament ook de kaarten op Gal en een nieuwe hengst (mogelijk een zoon van Toot).

N0a schreef:Ik dacht vorige week nog, wanneer horen we weer wat van Totilas. Het was na die vette domper in Normandië stil.
Je gaat mij niet vertellen dat hij van het aantikken zó lang kreupel is geweest. Ik geloof niet meer in dit sprookje.

different1 schreef:Wellicht komen ze wel in Aken, maar daarna zal er wel weer iets komen van een blessure, klit in zn staart of een steenpuist op de kont van Rath. Het dekseizoen is weer begonnen idd, maar vooralsnog denk ik: die-zien-we-nooit-meer-terug!
Ben wel benieuwd hoe lang ze dit vol gaan houden, dat blijven roepen dat Toot terug komt... Tot zn pensioen? Of misschien zelfs wel tot zn dood.
Kijk liever naar wat Edward mee gaat nemen naar Aken en Rio, stuk interessanter.
Citaat:"In 2012, 2013 en 2014 lukte het niet, maar 2015 moet 'm gaan worden, aldus mede-eigenaar Paul Schockemöhle."
Geloof je het zelf!? In 2016 krijgen we een zelfde bericht, meedoen aan de olympische spelen wordt niet uitgesloten. 4 jaar lang lukte het niet, maar nu gaat het echt gebeuren... Nou, ik kan wachten tot ik borsthaar heb.
N0a schreef:Het bericht op hoefslag zegt genoeg:Citaat:"In 2012, 2013 en 2014 lukte het niet, maar 2015 moet 'm gaan worden, aldus mede-eigenaar Paul Schockemöhle."![]()
Geloof je het zelf!? In 2016 krijgen we een zelfde bericht, meedoen aan de olympische spelen wordt niet uitgesloten. 4 jaar lang lukte het niet, maar nu gaat het echt gebeuren... Nou, ik kan wachten tot ik borsthaar heb.
rien10 schreef:Stiefmama heeft gewoon een heel duur speeltje voor haarzelf gekocht.
mairead schreef:rien10 schreef:Stiefmama heeft gewoon een heel duur speeltje voor haarzelf gekocht.
Als Toot en Rath toch niks meer kunnen presteren, kan Frau Linsenhoff inderdaad haar zwarte pennydroomhengst thuis in de gang zetten en er de hele dag naar zitten kijken. Want verkopen zal ze m nooit! (Gaf zij aan in die documentaire toen.)
Nu is het überhaupt nog maar de vraag of het verstandig is voor een andere ruiter (of Glock) om 'm (terug) te kopen, want zit je echt te wachten op een paard wat zó blessure gevoelig is?