Damon Hill maakt eerste publieke optreden met Jil Becks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:27

Thomas schreef:
Een juniore? Dit meen je niet, dacht dat er een professional op kwam! Zonde voor Duitse team!

Dit meisje rijd (zoals ik van de video kan beoordelen) netter/beter dan menig 'professional'. Dus iets minder neerbuigende reactie zou wel op zijn plaats zijn :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:43

Hoppje schreef:
Thomas schreef:
Een juniore? Dit meen je niet, dacht dat er een professional op kwam! Zonde voor Duitse team!

Dit meisje rijd (zoals ik van de video kan beoordelen) netter/beter dan menig 'professional'. Dus iets minder neerbuigende reactie zou wel op zijn plaats zijn :o

Nou mijn gedachte Hoppje, ze rijdt er al heel knap mee weg! Van deze 2 gaan we vast nog heel veel horen :j Mooie combi hoor!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:11

Ik ken noch de hengst, noch de ruiters. :o Dus ik kan er niet wat objectiever naar kijken. Ik vind dit een enorm fijn beeld geven, ze zit er hartstikke netjes op, stuurt hem erg vriendelijk rond en weet hem toch heel goed te presenteren, wat een stoer paard! Waarom al die rare negatieve reacties over deze amazone? Ook ik vind dit beeld veel prettiger dan sommige 'profs' te paard, er straalt namelijk respect voor het paard vanaf en dat mis je nogal eens bij profs. Mij lijkt dat een paard als hem en een amazone als zij samen nog een hele weg kunnen groeien en ik weet zeker dat we nog een hoop van ze gaan horen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 11:23

Kendra schreef:
Bijzondere reacties... want hoewel deze combinatie misschien sympathieker oogt, is dit toch een soort Totilas-story. Ik gun het dit meisje van harte, maar voor de topsport is het voorlopig vooral een verlies.

Wat ik vooral frappant vindt is de reactie dat Helen hem dan vast super gereden moet hebben als zij er zo mee weg rijdt...
Wat zegt dat dan over hoe Totilas gereden is. :D

However; echt een Totilas story vind ik het ook niet. :) Ik meen dat hier meer "overleg" overheen gegaan is (of heb ik het verkeerde paard voor?) dan bij Gal en Totilas. :)

Vind hem ook erg netjes voor gesteld maar ik vind haar ook gek zitten maar dat is misschien omdat ie zo verheven loopt... Het zadel lijkt zo achterover te kantelen (en zij dus ook) en ver naar voren te liggen maar kan me niet voorstellen dat op zo'n paard, het zadel niet past. := Dus wellicht vertekend het beeld..

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 12:37

Ayasha schreef:
Wat ik vooral frappant vindt is de reactie dat Helen hem dan vast super gereden moet hebben als zij er zo mee weg rijdt...
Wat zegt dat dan over hoe Totilas gereden is. :D

However; echt een Totilas story vind ik het ook niet. :) Ik meen dat hier meer "overleg" overheen gegaan is (of heb ik het verkeerde paard voor?) dan bij Gal en Totilas. :)

Of het zegt wat over Rath :D .

Natuurlijk is het anders gegaan dan bij Totilas. Maar dit lijkt me geen combinatie voor Rio en daar zou ik Damon Hill wel erg graag zien! Net zoals iedereen Totilas erg graag in Londen had gezien....
Maar goed, ze heeft nog meer dan een jaar, dus wie weet!

Ayasha
Blogger

Re: Damon Hill maakt eerste publieke optreden met Jil Becks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 15:12

Nee want dan loopt de vergelijking scheef. :+

Anyhow. Is dat hun doel eigenlijk? Om ze op de OS te laten uit komen?

SanneRex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 16:47

Prachtig paard! <3