begrijp je toch niethopelijk hebben ze getest wat er met de pony was?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mbkaatje schreef:Jeetje wat een (frustrerend) verhaal.
Hoezo pony versuft, ik mag toch hopen dat ze dat dan gaan onderzoeken. En dan hopen dat ze wel een link met de man kunnen leggen. Dit is allemaal te toevallig, hij moet wat kwaads in de zin gehad hebben. Mag toch wel hopen dat ze de (juiste) gegevens van de man wel hebben.
Maanlicht schreef:Ik had een mooie foto van de man gemaakt en delen op fb maar!
purny schreef:Maanlicht schreef:Ik had een mooie foto van de man gemaakt en delen op fb maar!
Lekker ben jij zeg. Zolang die man niet heeft bekend is d'r helemaal niet bekend dat hij iets gedaan heeft. Die spullen willen helemaal niet verklaren dat hij de pony zou misbruiken.
Als de veearts zou bevestigen dat de pony idd misbruikt zou zijn en de man was erbij dan zou ik het pas verdacht vinden. Maar om iemands hoofd nou op Facebook te knallen omdat hij misschien wel iets gedaan zou hebben vind ik wel heel ver gaan
mbkaatje schreef:Jeetje wat een (frustrerend) verhaal.
Hoezo pony versuft, ik mag toch hopen dat ze dat dan gaan onderzoeken. En dan hopen dat ze wel een link met de man kunnen leggen. Dit is allemaal te toevallig, hij moet wat kwaads in de zin gehad hebben. Mag toch wel hopen dat ze de (juiste) gegevens van de man wel hebben.