Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melissavds schreef:NenaC schreef:leeft het paard eigenlijk nog dan?
Ik las net dat het paard in 2006 een hart stilstand heeft gehad..
Pearlx schreef:Moordpaard
Maar waar nabestaanden in eerste instantie besloten om het 'moordpaard' zo snel mogelijk af te laten maken op advies van de politie en een Bodegraafse dierenarts, is daar door de familie uiteindelijk toch van afgezien. Mede omdat het paard volgens deskundigen helemaal geen agressieve aard had. Zo kon het dat Jetalito Jet Set pas elf jaar na de dood van zijn voormalige eigenaar Larissa, in april 2008 stierf. Dat gebeurde 'in het harnas'. Tijdens het dekken van een merrie kreeg het dier een hartstilstand.
Jovibo schreef:Maar wat ik dan niet snap, als dat paard zo gevaarlijk is dat het iemand dood bijt , waarom zou iemand daarmee willen dekken ?
Jovibo schreef:Maar wat ik dan niet snap, als dat paard zo gevaarlijk is dat het iemand dood bijt , waarom zou iemand daarmee willen dekken ?
knollentuin schreef:Jovibo schreef:Maar wat ik dan niet snap, als dat paard zo gevaarlijk is dat het iemand dood bijt , waarom zou iemand daarmee willen dekken ?
Omdat de meeste mensen misschien niet geloven in de schuld van het paard?
Sicayes schreef:Lijkt me toch een creepy idee als nabestaande als je hoort dat je dierbare nog een keer wordt opgegraven. Mja, hoop toch nog op een naamzuivering voor Jetalito.
Citaat:Ondanks dat politie en justitie geen reden zeggen te hebben om te denken dat de vrouw stierf door een misdrijf, wordt haar lichaam opgegraven en onderzocht met de nieuwste opsporingstechnieken. Dat heeft de Officier van Justitie samen met de Voorziening Cold Case en Vermiste Personen van de politie-eenheid Den Haag na maandenlang beraad besloten.
spatter schreef:Gentlegiant je wordt nooit aangevallen zonder reden, de reden was hooguit niet duidelijk voor jou en/of omstanders.