Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Geryon schreef:Dit zie ik al jaren om mij heen. De meiden uit de paardenwereld zijn anders dan die erbuiten. Kan ik het ook veel beter mee vinden.
purple schreef:Citaat:Daarbij kwam ook naar voren dat de jongeren in het onderzoek minder roken en drinken
Dat komt omdat we nergens geld voor hebben
Tuttige, truttige té zelfverzekerde en arrogante paardenmeisjes. Ruzie op stal met al die vrouwen onder elkaar 
Ik heb altijd al gedacht dat het heel goed is voor een mens om een hobby als dit te hebben. Kweekt inderdaad verantwoordelijkheidsgevoel en vermaak (zodat je je inderdaad minder bezig houdt met dingen die minder verstandig zijn
).
Anoli schreef:Een van de dingen die de onderzoekers het meest heeft verrast, is hoe het masculiene, mannelijke, deel van de persoonlijkheid meer ontwikkeld is bij paardenmeisjes, vergeleken bij andere meiden. Het doet niks af aan het feminiene deel, maar maakt ze juist tot meer gebalanceerde vrouwen vindt Tren.
Kuggur schreef:Anoli schreef:Een van de dingen die de onderzoekers het meest heeft verrast, is hoe het masculiene, mannelijke, deel van de persoonlijkheid meer ontwikkeld is bij paardenmeisjes, vergeleken bij andere meiden. Het doet niks af aan het feminiene deel, maar maakt ze juist tot meer gebalanceerde vrouwen vindt Tren.
Verklaart alles...
ik hou totaal niet van 'meisjesdingen'