Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Tobbes schreef:Waarom niet het paard in de berm laten mesten. Mest op fietspad of voetpad vindt ik zo wie zo asso. En manege midden in een dorp snap ik ook niet, het is te verwachten dat er mensen last hebben met de overlast die het met zich mee brengt.
De manege ligt niet in het 'dorp' en ook niet in een woonwijk, die ligt aan de rand bij veel uitrijmogelijkheden.
Uitspraken doen zonder dat je weet waarover heeft geen zin
. Terwijl ik denk als je weet dat je paard dat doet dan stap je eerst 100 meter toch even een rondje over je eigen terrein, berm, zandpad of je neemt even een bezem mee.
)
Vjestagirl schreef:Voor ons is het formaat van een paardendrol volslagen normaal, maar als jij thuis een hond, kat en cavia hebt, of als je op de kinderboerderij alleen maar geitjes gezien hebt, dan is zo'n paardenpoepie gigantisch!
Ik vind het logisch dat als je met je paard in een bos rijdt dat je het dan kan laten liggen, net als dat je een hondendrol daar niet snel op zal ruimen. Maar in de bebouwde kom of op fiets- en voetpaden vind ik het logisch dat je of afstapt om het op te ruimen, of later even teruggaat.
_Aurora_ schreef:Hier ook zoveel overlast ervan. Ik snap niet dat sommigen zo egoistisch kunnen denken. Nu ik geen paard meer rijdt en er nauwelijks nog kom, ruik je het enorm. Daarnaast is het hier soms slingeren over het fietspad. Ik vind dat je je verantwoordelijkheid moet nemen. En wil je dat niet? Dan moet je niet gek opkijken als het buitenrijden aan banden wordt gelegd. Een beetje ruimdenkend zijn zou voor sommigen goed zijn. Iet iedereen vindt een paardendrol heeerlijk ruiken. En het is helaas ook niet na 1 buitje weg.