Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dat zal wel versterkt worden door alles omtrend zijn hart.
Ieder z'n mening. Uiteindelijk maken ze toch zelf hun plannen op en welke reden ze geven voor gaan of niet gaan is uiteindelijk onze zaak niet.
Ayasha schreef:en misschien kan ie wel vliegen maar wil Adelinde hem gewoon niet voor een wedstrijd die haar toch niks op levert, hem op het vliegtuig zetten.En dat zal wel versterkt worden door alles omtrend zijn hart.
![]()
Maar goed.Ieder z'n mening. Uiteindelijk maken ze toch zelf hun plannen op en welke reden ze geven voor gaan of niet gaan is uiteindelijk onze zaak niet.

Citaat:“Vliegen geeft extra kans op stress en is een risico in verband met z’n hartoperatie. Dat extra risico wil ik niet nemen”, vertelde de amazone.
Ayasha schreef:en misschien kan ie wel vliegen maar wil Adelinde hem gewoon niet voor een wedstrijd die haar toch niks op levert, hem op het vliegtuig zetten.En dat zal wel versterkt worden door alles omtrend zijn hart.
![]()
Maar goed.Ieder z'n mening. Uiteindelijk maken ze toch zelf hun plannen op en welke reden ze geven voor gaan of niet gaan is uiteindelijk onze zaak niet.
Vind haar proeven nooit fijn om naar te kijken.bliver schreef:Ayasha schreef:en misschien kan ie wel vliegen maar wil Adelinde hem gewoon niet voor een wedstrijd die haar toch niks op levert, hem op het vliegtuig zetten.En dat zal wel versterkt worden door alles omtrend zijn hart.
![]()
Prima toch maar zeg het dan gewoon. ownee dat woord door de bond niet zo gewaardeerd
friendly schreef:Dat hij nu niet kan vliegen vanwege zijn hart zegt toch niet dat het volgend jaar met Rio niet kan? Dan is zijn hart toch weer flink aangesterkt lijkt me.
Als hij volgend jaar 19 is dan is hij toch jonger dan 20 jaar???? dan mag hij toch mee?? friendly schreef:Dat hij nu niet kan vliegen vanwege zijn hart zegt toch niet dat het volgend jaar met Rio niet kan? Dan is zijn hart toch weer flink aangesterkt lijkt me.
bliver schreef:ja maar hartslag omhoog door stress is iets anders dan dat de hartslag omhoog gaat door arbeid.