janderegelaa schreef:Sababber schreef:Jammer dat hij ruin is. Anders had hij op die leeftijd nog goed een steentje bij kunnen dragen aan mooie nakomelingen.
Veterinair kon hij niet goedgekeurd worden.
Waarom niet dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hermelientje schreef:Valegro is helemaal niet afgekeurd. Hij lag er al uit bij de eerste bezichtiging en is daarna geruind.
Wat een leuk interview met Carl. Nog maar lekker genieten dan van die paar jaar dat hij nog meedoet.
Hobbel wel wat rondjes in het L met hem hahahaahhahaahahahahahahaha.mala26 schreef:Als ze nog een goed pensioen huisje zoeken bied ik me vrijwillig aanHobbel wel wat rondjes in het L met hem hahahaahhahaahahahahahahaha.
Maar super dat hij al lekker optijd met pensioen mag en hopen dat hij tot die tijd heel blijft en in Rio dan voor de laatste keer kan schitteren.
xMercury schreef:mala26 schreef:Als ze nog een goed pensioen huisje zoeken bied ik me vrijwillig aanHobbel wel wat rondjes in het L met hem hahahaahhahaahahahahahahaha.
Maar super dat hij al lekker optijd met pensioen mag en hopen dat hij tot die tijd heel blijft en in Rio dan voor de laatste keer kan schitteren.
Jeetje wat een goed idee van je! Wat zou dat gaaf zijn
beste idee wat ik ooit heb gehad
En hij is nog ruin ook dus mag hem nog rijden ook hahahahaha

Tazzey schreef:kimmie1 schreef:Wat jammer dat ze daarmee niet goed gekeurd kunnen worden. En het verschil met Anky is zoals ik het nu zie het verschil in leeftijd waarop dit paard met pensioen zal gaan.
Dat is per paard anders.
janderegelaa schreef:kimmie1 schreef:Wat jammer dat ze daarmee niet goed gekeurd kunnen worden. En het verschil met Anky is zoals ik het nu zie het verschil in leeftijd waarop dit paard met pensioen zal gaan.
Dat is helemaal niet jammer, hartstikke erfelijk.