Amaranth7 schreef:Ik zou heel graag eens de mensen die het beter weten met dit soort paarden aan de gang zien gaan.
Wat is zieliger voor een paard, een half jaar aankloten omdat de ruiter te bang is om een paar bokken uit te zitten of in 15 minuten je paard leren wat er van hem verwacht wordt.
Op mijn vorige werk stonden 2 hopeloze gevallen. Daar reden echt niet de minste ruiters, maar deze kregen ze niet zadelmak. Deze heeft gert heel kundig zadelmak gemaakt, het zijn super fijne en betrouwbare dieren geworden.
Ik heb Gert van den Hof dit ook een keer zien doen op een concours, dit waren gewoon 2 jonge paarden zo uit de wei geen probleem paarden oid. En ik heb verder niet echt een probleem met zijn manier van inrijden, maar als het niet nodig is zou ik het toch op een wat andere manier doen. Ik vind het "show" effect met name ook storend. En wat iemand hier ook al opmerkt, hoe zadelmak zijn deze paarden nu werkelijk na zo'n sessie? Ik denk niet dat ze na dit half uurtje klaar zijn om doorgereden te worden...
Laatst bijgewerkt door JeaDH op 02-02-15 00:20, in het totaal 3 keer bewerkt