Katja schreef:Het artikel is ook niet specifiek voor Bokt geschreven dus dat argument gaat niet helemaal op.
Ik vond het in ieder geval interessant om te lezen. In de Subtop heb ik nog geen wedstrijden gereden die op indeling van plaatsing gingen maar over twee weken heb ik regio kampioenschappen en daar gebeurt het wel tijdens de kur. Extra mijn best doen dus om daar zo laat mogelijk te starten als ik door ben.
Nee snap ik, ik denk dat de doelgroep van P&L (de ambitieuze wedstrijdruiter zoals Conny benoemd) ook niet op die manier omgaat met de punten en vooroordelen.
Maar als ik hier op Bokt lees dat het onzin is dat een paard in de B nageeflijk is/in de krul loopt/aan de teugel etc. Dan begrijp ik wel waarom er zo vaak mensen verontwaardigd zijn over hun punten. Zowel op Bokt als in mijn eigen omgeving.
Wat ik met mijn laatste zin bedoel is dat ik de kanttekeningen plaats in de hoop dat er niet te veel reacties komen van mensen die eindelijk een argument hebben om hun structureel lage waarderingen te vergoelijken.
Trouwens, de kampioenschappen van Groningen zijn momenteel gaande en de startvolgorde is niet bepaald door de uitslag van gisteren zoals ik het zie. En doet het er erg veel toe? Ik vraag het me af, ik betwijfel namelijk of er vandaag weer dezelfde jury zit.
Gezien sommige reacties ook nodig, want het lijkt dat sommige begrippen, en vooral de nuance waarin ze voorkomen, nog steeds niet helemaal begrepen worden.