Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judass schreef:Amaris schreef:Misschien heb ik het gemist maar is het concept van deze trainings'molen' niet juist dat het NIET standaard rond is?
En die stroom, daarvan bepaal je zelf of je die aan zet of niet? Aan de longe is het ook doorlopen of er volgt een consequentie. Als je erop zit ook.
In mijn ogen is een rondje om lopen niet altijd rond, maar oké, saaie rechte stukjes dan maar?
*droomt verder* 
Karlijnxxx schreef:Kon die systemen en heb het opgezocht maar ik krijg de rillingen daarvan.Bah nee zou mn paard daar nooit aan bloot stellen.Mooi systeem maar ik vind de kurt systems toch net iets mooiers. Echter heb je daar nog veel meer ruimte voor nodig en zal dit nog wel iets duurder uitpakken dan bovenstaand concept.

Maartje1990 schreef:Sizzle schreef:Gut, ja want altijd in een paddock staan dat is pas uitdagend....
Alsof mensen dit als vervanging van bosritjes zouden gaan gebruiken of zo......
Zucht.
nou, laten we wel wezen, stallen die zoiets hebben zijn niet de stallen van de leuke bosritjes en de paarden 24/7 in de wei
Dobbelicious schreef:Iedereen heeft het nu over stappen en revalideren, maar in het keuzemenu in het filmpje staat alleen 10, 15 of 20 km/uur. Dat vind ik nogal een snelheid zonder instappen en uitstappen voor het paard. Of zou er toch ook wel een stap-optie op zitten?
En wat PocoGaucha zegt, een nooduitgang voor als er wel iets met het paard gebeurt en hij kan niet meer lopen/overlijdt. Dan zou het het meest ideaal zijn als de wanden van de molen uit panelen bestaan die je er per stuk uit kunt halen, zodat je op elke gewenste plek erbij kunt in geval van nood...