Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:Pfff.
Het is zo treurig dat het paard overleden is.
Maar het paard was al medisch niet gezond en dat was uiteindelijk dan ook de oorzaak...
Paard is zich niet letterlijk doodgeschrokken zomaar.
Plus de eigenaar heeft zelf het paard het land opgegooit, waar ik al niet bijkom met mijn gedachten.
lifaya schreef:Ach in Buffalo kregen mensen een hartaanval tijdens het sneeuwruimen. Geen stille tocht hoor voor de 2 meter sneeuw die daar gevallen was hoorEn toch wel iets van 20 overleden mensen
Iedereen loopt altijd te zaniken dat die Amerikanen zo extreem fake zijn, maarehhhhh.....
![]()
Desalnietemin is het kut hoor van het paard, maar een stille tocht.... for real?
Poiuytrewq schreef:minikatje schreef:Mwah ben ik erg als ik zeg dat het hier niet zozeer gaat om het paard maar om meer kracht te zetten achter een vuurwerkverbod?
Nee hoor. Ik zou je bijna gek noemen als je dat niet uit dit verhaal kunt opmaken
billionache schreef:Ik vind het ook behoorlijk overdreven hoor. Is hier niet heel ver vandaag overigensCinderella schreef:Pfff.
Het is zo treurig dat het paard overleden is.
Maar het paard was al medisch niet gezond en dat was uiteindelijk dan ook de oorzaak...
Paard is zich niet letterlijk doodgeschrokken zomaar.
Plus de eigenaar heeft zelf het paard het land opgegooit, waar ik al niet bijkom met mijn gedachten.
Waar haal jij die info? Paard is namelijk naar UGent gebracht en bleek daarvoor kerngezond, hartstilstand ten gevolge van stress door externe factoren. Dus tenzij je dit paard persoonlijk kent ben ik erg benieuwd waarom je dit zegt. Puur uit interesse hoor!
Shirley schreef:Met alle respect voor het paard, maar ze kunnen beter een tocht houden voor alle kerstkalkoenen
RaafSmits schreef:Trekt de eigenaar toch zijn plan.
Heeft er iemand wel eens over na gedacht wat er tegenwoordig allemaal wordt afgeschaft????
Roken in cafés en gelegenheden mag niet meer binnen.
Jongeren mogen niet roken en drinken onder de 18 jr.
( Maar inderdaad mag sex vanaf je 16de dan nog wel )
Zwarte piet is taboe dus het hele feest wordt op zijn kop gezet.
Uitlaatzones voor honden, inclusief poepveldjes en losloop gebieden worden verplicht.
Vuurwerk verbod.
Oudere sleurpbakken van auto's mogen niet meer in de binnenstad.....
En echt hoor, met sommige regels ben ik het ook heus wel eens, maar zoetjes aan zijn we ook daarin aan het doorslaan.
De wereld en de samenleving wordt er niet leuker op.