Ik begrijp jullie reacties, ik schrok ook enorm van de foto's. Toch vind ik het mooi dat deze mensen hem een kans geven
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
terpentijn schreef:Het vergelijk met je oma die in het prikkeldraad valt, gaat natuurlijk niet op. Je oma kan relativeren en haar situatie bewust inschatten.
Dat kan een paard niet.
terpentijn schreef:Het vergelijk met je oma die in het prikkeldraad valt, gaat natuurlijk niet op. Je oma kan relativeren en haar situatie bewust inschatten.
Dat kan een paard niet.
Bij een paard dat zo ernstig gewond is moet je uitgaan wat voor EEN PAARD een haalbaar, levenswaardig paardenbestaan is.
Heb geen idee hoe ik daar zelf tegenaan sta, natuurlijk is het een loffelijk streven het dier te willen redden, maar dat het nog eet en drinkt is gewoon een overlevingsinstinct, dat zegt me niet veel, hoewel dat natuurlijk wel aangeeft dt het nog niet levensmoe is.
Meer bezorgd ben ik over de levenskwaliteit na relatief oplappen.
Ik heb zelden een dermate aan het hoofd zo ernstig gewond paard gezien, werkelijk.
moonsparkle schreef:[ Als paard moeten wij toch echt kiezen. Dat het paard na 2 dagen niet is gestorven betekend denk ik niet gelijk dat het paard echt nog verder wilt leven, maar is misschien enkel nog aan het overleven. Natuurlijk kun je deze keuze nooit met 100% zekerheid maken.
LicentioFide schreef:Ik zou zeggen: dat is genoeg geld voor een spuitje, jeetje van sneu..
Arm paard.