Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lous schreef:Ik haal er echt heel veel bekende avatars en gebruikers uit. Helaas de mijne is niet gebruikt
Sammie schreef:Joolien schreef:We staan zelfs op de 'kaart': http://xkcd.com/802_large/Wel bijzonder, ik wist niet dat bokt het 4-na grootst was!![]()
![]()
![]()
< verder compleet nutteloze info, maar ik vind 'm zo leuk gedaan >
Rechtsonder nog maar even goed bekijken
Rebecca schreef:Wauw ik sta op de laatste pagina uh achterkant met een quote zo leeft mijn oude user takkie_muis voor eeuwig voor (emo moment) , en quartel diep respect
Hoe moet ik nou zonder reacties van Takkie_Muis. Rebecca zal nooit zo opvallend en typerend zijn. Wèèèh. Je had ons wel even mogen voorbereiden Takkie.. uuh Rebecca
Alwiene schreef:[naam] schreef:Wauw ik sta op de laatste pagina uh achterkant met een quote zo leeft mijn oude user takkie_muis voor eeuwig voor (emo moment) , en quartel diep respect
Neeeeeeee je hebt je naam veranderd.Hoe moet ik nou zonder reacties van Takkie_Muis. [naam] zal nooit zo opvallend en typerend zijn. Wèèèh. Je had ons wel even mogen voorbereiden Takkie.. uuh [naam]

het was heel bijzonder om er aan mee te werken en om quartel en SP te mogen ontmoeten