gohya schreef:Miss. maken ze de omheining wel steeds,maar word het elke keer weer vernield? net zoals het hek?
Hier snijden ze regelmatig het lint door,ik maak dat dan wel dezelfde dag nog.Poosje later is het weer op een andere plek kapot gemaakt.Hoe vaak het ook vernield word,ik blijf het wel steeds weer maken.
Bambino dat vind ik nou altijd zo makkelijk gezegd he. Ze mogen daar geen overkapping/schuilstal maken v.d. gemeente.En dan kan je wel zeggen: zoek dan een weiland waar het wel mag.De weilanden liggen niet voor het oprapen,men is allang blij een weiland te hebben/huren.Paarden kunnen tenminste 24/7 buiten staan,veel beter dan alleen maar op stal staan.
Besef ook dat er paarden zijn die je echt niet op stal kan zetten,die worden helemaal hysterisch en breken de hele boel af.
De omheining bestaat uit scheve palen omdat de paarden met hun nek over het prikkeldraad hangen om het gras buiten de wei op te peuzelen. De omheining is vanwege die verrotte palen dus niet stevig meer en valt half om. Dan is het makkelijk om de schuld op anderen te schuiven, maar de eigenaren horen voor een goede omheining te zorgen lijkt me.