Diederik van Silfhout nieuwe ruiter voor KWPN hengst Cupido

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miamivice

Re: Diederik van Silfhout nieuwe ruiter voor KWPN hengst Cupido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:27

zonnetje. Dit ligt echt aan de foto. Cupido werd altijd prima voorgesteld door jose. Zonder druk en spanning stelt zij haar paarden voor. Daar mogen veel ruiters een voorbeeld aan nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:33

Jord schreef:
Een heel talentvol paard benieuwd hoe ie 't met Diederik gaat doen. Maar José is ook een keurige amazone vind ik een foto van een Hengstenhouderij is nooit het voordeligst daar is het moeilijk om een paard fijn voor te stellen.

Op welk paard ze ook zit, ze hangt altijd enorm achterover, niet alleen op de foto, ook in het echt. Er zijn veel meer ruiters die zo rijden tegenwoordig maar ik vind het enorm storend om te zien. Vaak zwaaien ze mooi met het voorbeen en gebeurt er achter niks. Dat is bij Cupido ook zo. Hij werd mij aangeraden in een fokadvies door het kwpn maar ik heb hem niet gebruikt. Nu Diederik erop zit zullen we zien of het aan de ruiter of het paard ligt.

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 13:47

Ik heb gister even in m'n pauze mee gekeken naar een stukje training van Diederik en Cupido, wát een gaaf paard!
Zo op stal vind ik het niet een heel bijzonder paard om te zien, maar onder het zadel :wow:

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 22:30

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:21

Dat ziet er netjes uit! rustig ook...alleen is Diederik zo lang? of het paard niet zo groot?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:23

Aansprekende hengst vindt ik het! hij kan goed gewicht opnemen op de achterhand en lijkt dat heel makkelijk te doen allemaal.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 08:47

miamivice schreef:
zonnetje. Dit ligt echt aan de foto. Cupido werd altijd prima voorgesteld door jose. Zonder druk en spanning stelt zij haar paarden voor. Daar mogen veel ruiters een voorbeeld aan nemen.

Ik kom haar op alle wedstrijden tegen al vanaf de ponyclub, dus ik weet hoe ze haar paarden rijdt en dat ligt niet aan de foto. Ik oordeelde namelijk ook niet over de foto maar in het algemeen :)

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 13:13

Het ligt niet aan het paard. Ziet er onder Diederik al veel beter uit.

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:11

Dat is wel heel makkelijk Lante. Dat komt ook omdat hij zo goed is afgericht door jose.
Buiten dat vind ik Diederik wel een sympathieke ruiter hoor.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 23:10

Dan was iedenk ik niet vertrokken. Heb een tijd terug al geluiden gehoord dat er een kans was dat hij zou vertrekken.