Hier wil je toch niet tussen rijden met je paard?
Ik ben allang blij dat we de hond nu niet mee hebben in de auto, anders had ik helemaal 7 kleuren gescheten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
piezze schreef:Fijn toch dat jij wel die keus hebt, wel jammer voor de organisatie als iedereen dat doet. Als de veiligheid van je paard voorop staat moet je hem in een gouden kooitje zetten en zeker geen buitenritten, springwedstrijden doen, zelfs rijden kan het paard schaden dus beter niet meer gaan rijden dan,.
piezze schreef:Hoeveel mensen moeten door dit weer met hun kinderen op de fiets. Hier is sneeuw een hele issue maar er zijn landen genoeg waar het allemasl de gewoonste zaak van de wereld is, als je de juiste spullen hebt en alle veiligheidsvoorzieningen treft, waarom niet?
Kosta schreef:piezze schreef:Fijn toch dat jij wel die keus hebt, wel jammer voor de organisatie als iedereen dat doet. Als de veiligheid van je paard voorop staat moet je hem in een gouden kooitje zetten en zeker geen buitenritten, springwedstrijden doen, zelfs rijden kan het paard schaden dus beter niet meer gaan rijden dan,.
Ik vind eigenlijk dat de organisatie hier zelf de hand in moet nemen en de wedstrijd niet door moet laten gaan. En geloof me ik ben iemand die totaal niks met gouden kooitjes heeft, maar dit is vragen om problemen, heeft iets met gezond verstand te maken, maar schijnbaar heeft niet iedereen dat.
ņpiezze schreef:Hoeveel mensen moeten door dit weer met hun kinderen op de fiets. Hier is sneeuw een hele issue maar er zijn landen genoeg waar het allemasl de gewoonste zaak van de wereld is, als je de juiste spullen hebt en alle veiligheidsvoorzieningen treft, waarom niet?
Waratje schreef:nieky1993 schreef:En wat als je baas zegt dat je op concours moet gaan? Ga jij nee zeggen en je baan kwijtraken?
Ja, geen enkele baan is het waard om je leven en dat van de paarden op het spel te zetten!
farahdiba46 schreef:Wat een drama om nog geen 10cm sneeuw zeg. Gewoon zorgen dat je een goede auto hebt en je verstand gebruiken tijdens het rijden.
farahdiba46 schreef:Wat een drama om nog geen 10cm sneeuw zeg. Gewoon zorgen dat je een goede auto hebt en je verstand gebruiken tijdens het rijden.
piezze schreef:Het leven van een paard is voor veel mensen niet zoveel waard hoor, daarom fokken we ook zoveel voor de kroketjes. Het is jammer maar waar.
piezze schreef:Fijn toch dat jij wel die keus hebt, wel jammer voor de organisatie als iedereen dat doet. Als de veiligheid van je paard voorop staat moet je hem in een gouden kooitje zetten en zeker geen buitenritten, springwedstrijden doen, zelfs rijden kan het paard schaden dus beter niet meer gaan rijden dan,.
Waratje schreef:Klopt, want een baas die je met dit weer op pad stuurt met paarden zal zich ook moeten verantwoorden bij de arbeidsinspectie als het misgaat. Worden ze niet blij van, geloof me.
Piezze, er hoeven helemaal niet veel mensen met dit weer met hun kinderen op de fiets, het is kerstvakantie, weekend en pokkeweer. Ideaal weer om thuis bij de open haard te zitten en spelletjes te doen, ofzo.
En je zegt zelf al, met goed materiaal is dit weer geen probleem, maar hoeveel mensen hebben goed materiaal voor dit weer? Dat vrachtwagentje dat het talut af is gegaan is precies het voorbeeld van een verkeerde keuze, die dingen zijn niet gemaakt voor dit weer en degenen die ermee rijden doen dat meestal niet dagelijks.
Met dit weer wil je alleen maar met een dikke 4x4 op pad met paarden, geen gewone auto's en zeker geen B-rijbewijsbakjes
piezze schreef:Het leven van een paard is voor veel mensen niet zoveel waard hoor, daarom fokken we ook zoveel voor de kroketjes. Het is jammer maar waar.