Paardensport goed vertegenwoordigd op Sportgala 2014

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Paardensport goed vertegenwoordigd op Sportgala 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:31

Oeh het gespannen bekkie van Jorrit Bergsma :') :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:32

Is meer idd omdat hij gewoon een persoonlijkheid ansich is. Alsnog knappe prestatie, veel bereikt met hem team.

Hoor net dat Robben gewonnen heeft, van harte!! Word hem gegund!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 22:47

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:02

Heb Kramer in 2007 ook niet gehoord :Y)

Flauw zeg. Ze hebben allemaal een wereld prestatie geleverd afgelopen jaar. Maakt niet uit wie wint. Ze verdienen het allemaal. Erg onsportief dit.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:34

Danique_G schreef:
Heb Kramer in 2007 ook niet gehoord :Y)

Flauw zeg. Ze hebben allemaal een wereld prestatie geleverd afgelopen jaar. Maakt niet uit wie wint. Ze verdienen het allemaal. Erg onsportief dit.

Hee je praat nu wel over 7 jaar geleden he! toen was hij 21 :') vind je het raar? voor de rest was hij dit jaar ook gewoon geselecteerd als sportman.

Ik denk namelijk dat hij volkomen gelijk heeft. Daarom maakt het ook niet uit of nu gestemt word via de kijkers of mensen die in de zaal zitten. Voetbal en schaatssporters zijn gewoon een grootste gedeelte van alle sporten.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-14 23:53

Nouja in die zin vind ik het vreemd dat hij een kritieke noot levert. Het is lang niet alleen schaatsen en voetbal die gewonnen heeft. Hockey word ook veel vertegenwoordigt in Nl en die hebben niets gewonnen. Ook redelijke onbekende/minder vertegenwoordigde sporten stonden vanavond in de spotlights. Zoals formule 1 en snowboarden. Tuurlijk is het een meerderheid. Maar er zijn ook gewoon meer goede voetballers dan snowboarders in NL. Dus logisch dat die sneller/meer winnen. Ik snap zijn punt wel enigszins, elke sport moet evenveel kans krijgen. Maar vind zijn kritiek gewoon veel te hard op zo'n mooi gala. Ik kijk liever dit dat een kansloos talentenprogramma. Deze mensen hebben teminste echt wat bereikt in hun leven. In plaats van een Idols winnaar waar je een half jaar later nooit meer wat van hoort.

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 00:12

Vond het een leuke avond maar mocht echt nog veel meer "classy" zijn. Heb afgelopen weekend de britse uitreiking gezien en die was echt spectaculair qua filmpjes en commentaren. Echt top van de BBC en een voorbeeld voor de NOS. Kijkers konden stemmen en er werd ook een prijs voor vrijwilligers uitgereikt, veel breder dan de Nl opzet.

Wat betreft de uitslag vond ik het teleurstellend, team vh jaar was 3e op een WK, de verliezers dus terwijl er 2 olympische en 2 WK kampioensploegen genomineerd waren. Zeg niet dat het de ruiters hadden moeten worden maar de hockydames had ik terechter gevonden dan de voetbalploeg.
En dan Robben als sportman vind ik ook onterecht als een Epke en de olympische schaatsers genomineerd zijn. Hun prestatie schat ik toch echt veel hoger in dan die van Robben, hij scoort alleen beter op de bankrekening :D