Actrice Zooey Deschanel aangeklaagd voor zwaar trainen paard

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: Actrice Zooey Deschanel aangeklaagd voor zwaar trainen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 11:05

Marit schreef:
Nou ze schijnt in het echt helemaal niet leuk te zijn :') Hoor heel veel negatieve verhalen over haar.

Vertel, blijkbaar ken je mensen uit haar persoonlijke entourage?

Of is het eerder een geval van vriendinnetjes, of jezelf die graag een beetje roddelbladen lezen?

Ik gok het laatste.. :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 13:21

Ben ik de enige die zich afvraagt waarom een actrice met geld genoeg een paard van een nader rijd ipv een eigen paard? :+
Ik zou het wel weten!

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, is het voor het geld of schort er wel degelijk iets?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:14

Google 'zooey deschanel horse riding', ziet er niet echt uit als een pro die enorme schade kan aanrichten...

BMHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 12:43

tessyke schreef:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom een actrice met geld genoeg een paard van een nader rijd ipv een eigen paard? :+
Ik zou het wel weten!

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, is het voor het geld of schort er wel degelijk iets?

vaak werken op verschillende locaties, onzekerheid op de lange termijn, genoeg redenen om niet je eigen paard te hebben en er een dichtbij het steeds verplaatsende werk te huren.
genoeg geld is denk ik weer een aanname of een oordeel waar de waarheid weleens maling aan heeft.

ik ben alleen geinteresseert in het welzijn van het paard, voor de rest vechten ze het maar uit.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:56

Janine1990 schreef:
Google 'zooey deschanel horse riding', ziet er niet echt uit als een pro die enorme schade kan aanrichten...

Meestal zijn het juist de niet-pro's die de meeste schade aanrichten :P maar het ziet er iig niet uit als iemand die je zou kunnen betalen om je paard te trainen :') Echt bizar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:00

Arc_En_Ciel schreef:
Janine1990 schreef:

Meestal zijn het juist de niet-pro's die de meeste schade aanrichten :P maar het ziet er iig niet uit als iemand die je zou kunnen betalen om je paard te trainen :') Echt bizar.

Deschanel leasde het dier ook...
Als je de foto's ziet ga je er toch niet vanuit dat zij in kosten zoveel schade zal aanrichten. Ik geloof het in ieder geval niet...

Kijk dan naar Kaley Cuoco, die lijkt een stuk beter te weten waar ze mee bezig is! Al denk ik ook niet dat die een paard de vernieling in rijdt, die lijkt er vooral plezier in te hebben en gewoon een lekker potje te kunnen rijden naast Penny te spelen :P

Kusevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 17:04

Ik ben ook benieuwd of dit verhaal waar is of dat de eigenaar wat extra geld nodig heeft inderdaad :p