Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Das een goede vraag Bambixx, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Als je iets verdachts ziet,moet je dan bellen,en naar het meldpunt nr of naar de politie?
Mijn vriendin zag een verdacht persoon bij haar paarden.Hij was met de fiets en had een verrekijker bij zich.Hij had me vriendin niet gezien,en toen ze vroeg:wat doet u hier? toen schrok hij en zei dat hij vogels aan het tellen was.En toen sprong hij weer op de fiets en reed weg.
Dat klopt toch voor geen meter? vogels tellen? die periode is toch allang voorbij?
En waarom ga je snel weg als iemand je iets vraagt? als je echt vogels aan het tellen bent,dan ga je toch gewoon verder met tellen? Me vriendin kreeg ook een heel raar gevoel in haar buik en vond het een rare man.
gohya schreef:Ja das wel een goed idee.
@WillBokkers vind je dat goed?
)
gohya schreef:De man die bij mijn vriendin haar paarden was:
Lange slanke man,leeftijd ergens in de 60.
Geen baard of snor.
Kleur haar weet ik niet,kan ik nog navragen,maar ik dacht wat grijzig.
Kleur jas en broek ook donker [blauw?]
Zal ook navragen of die een pet ofso op had.
Hij had een fiets met fietstassen,fiets was ook donkerkleurig.Met de auto kan je daar niet komen bij haar paarden.
Die man stond daar met een verrekijker en had me vriendin niet gezien.Hij schrok dus enorm toen hij haar zag en ze hem aansprak en ging er daarna gelijk vandoor.