Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjolvir schreef:Bij mijn fjord niet hoor, daar is die meter echt te hoog voor.
Sprong wel eens een meter, maar dat was echt haar max. Parcours niet haalbaar en zeker niet met voor haar niet passende afstanden.
Sjolvir schreef:Ik ben voor, maar dan met een wijziging.
Gewoon een lagere rubriek dan de reguliere B voor 18+ ruiters, ongeacht de maat van hun paard.
(omdat niet iedereen een meter ziet zitten en omdat mijn D-maat fjord inderdaad in de "M" zou zijn moeten gaan starten als ik haar officieel had willen uitbrengen met springen en dat wou ik wel, maar
die meter een parcours lang was gewoon te veel. )
) corientjuhh schreef:Ik ben voor![]()
Ik rij nu een E pony maar daar durf ik geen heel parcour van een meter mee te springen, maar wil wel graag officiele wedstrijden starten ipv BB
ik snap niet waar iedereen een probleem van maakt met e pony's , je kan toch zelf bepalen hoe je pony springt? al helemaal met een e pony. Dit zou er moeten komen voor d pony's en kleiner niet e pony's ... Citaat:Ben jij (bijna) 18 jaar en/of ouder, en zou jij ook wedstrijden willen blijven springen met je D/E-pony, maar dan in een eigen categorie, mail dan naar 18plusponyspringen@gmail.com
rien10 schreef:Seventeen schreef:
Nee, maar zijn E pony's met paarden wel te vergelijken dan?
Dat is een beetje hetzelfde als dit probleem met de pony's bij de paarden springen.
Nou, die van ons niet hoor. Dat is een echte "pony"-pony. Kort, gestopt modelletje, echte pony beentjes. Ik zie die niet een meter parcours springen ook al is hij 1.53M (Geen talent weet je)