Kuggur schreef:Ja, want schimmels kunnen natuurlijk alleen lichte meisjes dragen...![]()
Is er niet een schimmel van de bereden politie te lenen, betreffende agent met nepbaard erop, klaar, bomproof combi.
beste reactie van het hele topic
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Elinex304 schreef:Ook fijn dat ze een paard nemen dat dat nog nooit heeft meegemaakt, arm kind.
Sinterklaasoptochten zijn er ook elke week hè![]()
Onze (bonte) pony gaat volgende week Amerigo vervangen bij een aantal optochten en is superbomproof (uiteraard heeft de Sint daarom om haar gevraagd) maar ik ga toch zelf meelopen. Je weet het maar nooit.
.Apple schreef:Elinex304 schreef:Ook fijn dat ze een paard nemen dat dat nog nooit heeft meegemaakt, arm kind.
Dat valt nergens uit op te maken![]()
De tweede regel in de OP refereert aan de reactie van een bezoeker die aangaf dat ze/hij het heel eng vond en zoiets nog nooit had meegemaakt. Niet of het paard het nog nooit had meegemaakt.
Kuggur schreef:Ja, want schimmels kunnen natuurlijk alleen lichte meisjes dragen...![]()
Is er niet een schimmel van de bereden politie te lenen, betreffende agent met nepbaard erop, klaar, bomproof combi.
Joaltijd schreef:Kuggur schreef:Ja, want schimmels kunnen natuurlijk alleen lichte meisjes dragen...![]()
Bomproof paard + bomproof ruiter idd!
Zo te lezen was dat dit keer niet het geval..
Sweetgirl1 schreef:lijkt me toch ook wel als je je paard opgeeft voor een optocht en je weet dat die onrustig kan zijn waarom dan zeggen ja hier heb je mijn schimmel. Pak dan 1 die ergens een beetje tegen kan.
piezze schreef:Zo'n onervaren paard moeten ze niet gebruiken.
piezze schreef:Juliette61 schreef:He gatver, dat is schrikken voor zo'n kind!
Niet handig van de ouders, een kind bij een paard in de buurt laten komen als je niet 100% zeker weet dat er niks kan gebeuren.
Onzin om meteen de ouders de schuld te geven. Zo'n onervaren paard moeten ze niet gebruiken. Waarom moet er gezien de veiligheid uberhaupt een paard bij. Die sinterklazen kunnen 9 van de 10 x niet rijden en zijn dan harstikke bang en dan moet dat dier rustig blijven.
Ilse_123 schreef:Ik dacht dat ze bij de bereden politie liever geen schimmels hebben omdat die teveel opvallen tussen de bruine/zwarten/vossen, en dat het dan kan gebeuren dat bv bij een rel de mensen massaal voor de witte gaan omdat die er zo uitspringt.
Er is gewoon een tekort aan amerigo's, misschien moet de sint hierbij ook andere kleuren accepteren
Toydoll schreef:Ja want een 'bomproof' paard gaat nooit over de zeik
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws/algemeen/politiepaard-slaat-hol.html
Ilse_123 schreef:Ik dacht dat ze bij de bereden politie liever geen schimmels hebben omdat die teveel opvallen tussen de bruine/zwarten/vossen, en dat het dan kan gebeuren dat bv bij een rel de mensen massaal voor de witte gaan omdat die er zo uitspringt.
Er is gewoon een tekort aan amerigo's, misschien moet de sint hierbij ook andere kleuren accepteren

Elinex304 schreef:Toydoll schreef:Ja want een 'bomproof' paard gaat nooit over de zeik
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws/algemeen/politiepaard-slaat-hol.html
Een bomproof paard gaat denk ik veel minder over de zeik dan een paard zonder ervaring..
Maar on topic. Blijkbaar was dit paard ervaren, hopelijk gebeurt het niet nog een keer.
fresley schreef:Ilse_123 schreef:Ik dacht dat ze bij de bereden politie liever geen schimmels hebben omdat die teveel opvallen tussen de bruine/zwarten/vossen, en dat het dan kan gebeuren dat bv bij een rel de mensen massaal voor de witte gaan omdat die er zo uitspringt.
Onzin! Ik heb een grote schimmel die toen hij 5jaar was bij die getest is bij de politie om als 'politie-paard' in dienst te gaan.
Mijn paard is daar niet voor geslaagd. Dus het is onzin dat de politie geen witte paarden wil
Het is overigens van jullie wel een goed idee inderdaad om een politie paard te nemen