Desi_2409 schreef:Ietwat off topic: maar meneer de Syrier is een aardig stulpje aan het (ver)bouwen in Zuidwolde, staan ook al een hoop paarden...
Waar?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vala schreef:Is het nationale ik-begrijp-alles-lekker-verkeerd-en-schiet-alles-maar-af-dag ofzo?
Het gaat erom dat deze man gehinderd wordt zijn toekomst op te bouwen door een of andere trut in Syrië die van paardensport een politiek spel maakt. Hallo?
En het kan altijd erger, dus degenen die dat vinden: niet zeuren over griep, je kan ook kanker hebben. Niet miepen over een kreupel paard, hij had ook dood kunnen zijn. Etcetera.
Zoolgangster schreef:@kleinvosje, Misschien hoopt die man ooit weer terug te kunnen keren naar zijn land, als het regime is veranderd en dan zou het voor hem mooi zijn als hij weer voor zijn eigen land kan rijden.
kleinvosje schreef:Ik vraag me iets af. Als een buienlander met een Nederlander trouwt, kan hij/zij er toch voor kiezen de NL nationaliteit aan te nemen? Waarom heeft hij daar niet voor gekozen? Of, als die keuze er toen nog niet toe deed, kan het dan niet alsnog gedaan worden? Heb er niet zo heel veel verstand van, maar dat kwam in me op!
Myca schreef:Als hij nu voor de sport zou kiezen, dan heeft Assad eigenlijk gewonnen. Het zou juist voor hem pleiten om trouw te blijven aan zijn politieke ideaal.