Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doanique schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vindt dat het zo 'uitgebreid' besproken moet worden HOE dat paard aan zijn einde is gekomen? Paard omgekomen bij verkeersongeluk had voor mij genoeg geweest hoor, ik hoef echt die 'vieze' beelden van onthoofde paarden niet in mijn hoofd (ik denk in beeld).
...
Jetta schreef:BOKT is geloof ik gek op sensatie. Natuurlijk gebeuren en nare en vreselijke ongelukken. Het is echt genoeg om dat in de krant te lezen. Het hoeft niet op BOKT. Wat is de meerwaarde hiervan? Kan BOKT zich a.u.b. richten op de positieve en leerzame zaken in de paardenwereld? Dan zijn we direct van speculerende, sensatiezoekende commentaren af.
Houdt BOKT gezellig en positief en leerzaam, begin bij jezelf, BOKT!
miss_lizje schreef:En ook sterkte voor de betrokken die dit moeten verwerken.
miss_lizje schreef:Na, ik kan me er niet aan storen. Het dagelijkse nieuws staat ook vol dood en verderf en de rest van het internet ook. Kinderen kan je toch niet beschermen hier tegen. Ik zou het eerder raar vinden als bokt nieuws items gaat verknippen, komt een beetje communistisch over als je het mij vraagt.
Het is een tragisch ongeluk, en ik denk niet dat het paard lang heeft moeten lijden gezien zijn verwondingen. En ook sterkte voor de betrokken die dit moeten verwerken.
Doanique schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vindt dat het zo 'uitgebreid' besproken moet worden HOE dat paard aan zijn einde is gekomen? Paard omgekomen bij verkeersongeluk had voor mij genoeg geweest hoor, ik hoef echt die 'vieze' beelden van onthoofde paarden niet in mijn hoofd (ik denk in beeld).
...
Ragdollcat schreef:Doanique schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vindt dat het zo 'uitgebreid' besproken moet worden HOE dat paard aan zijn einde is gekomen? Paard omgekomen bij verkeersongeluk had voor mij genoeg geweest hoor, ik hoef echt die 'vieze' beelden van onthoofde paarden niet in mijn hoofd (ik denk in beeld).
...
Tja........
Het is gewoon zoals het is.
amyyy55 schreef:Ik snap eerlijk gezegd het 'gezeur' over de manier van schrijven niet echt. Er zijn ergere en goordere dingen te zien op t internet , dat terzijde moet je er als eigenaar niet aan denken dat zo'n ongeluk gebeurd. Bah.