wie gaat de hengst nu rijden, of wordt ie alleen nog voor de fokkerij gebruikt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pien_2010 schreef:Anne_GTI schreef:Hè, wat zonde dat deze mooie combinatie uit elkaar gaat. Damon Hill vind ik toch het mooiste dressuurpaard op dit moment.
Nee Anne dat vind ik niet. Totilas is voor mij het best GEFOKTE dressuur paard aller tijden.
Damon Hill is voor mij het best voorgestelde dressuurpaard en best CORRECT gereden paard van dit moment.
pien_2010 schreef:Anne_GTI schreef:Hè, wat zonde dat deze mooie combinatie uit elkaar gaat. Damon Hill vind ik toch het mooiste dressuurpaard op dit moment.
Nee Anne dat vind ik niet. Totilas is voor mij het best GEFOKTE dressuur paard aller tijden.
Damon Hill is voor mij het best voorgestelde dressuurpaard en best CORRECT gereden paard van dit moment.

Caatje87 schreef:Cil_ schreef:Zonde! Zou Mathias Rath Damon Hill ook gaan rijden....
Niet elk paard wat weg gaat bij een ruiter, gaat automatisch naar Rath hoor
of vette knipoog bij mijn post gemoeten. Je weet wat voor heftige reacties in de media paardenwissels in top dressuur soms teweeg hebben gebracht. Angela schreef:Jammer als een combi uit elkaar moet, maar er is vast goed over nagedacht. Zo jammer dat veel goede ruiters niet de goede paarden in eigendom hebben, dan kan een meningsverschil ineens het einde betekenen.
kincsem schreef:Er staat een compilatie op YouTube, wat een prachtige combi was het.
http://www.youtube.com/watch?v=uCZ7qkNM2pg#t=122