Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lous schreef:Het word steeds erger: blaasstiften om je paard te kleuren,paardenhoeflak,hairextensions...
En nu dit.Rot toch op.Koop gewoon een barbiepaard als je dit zo leuk vind.Maar laat een echt paard gewoon paard zijn.

Ik zal roze doen op mijn witte peerd! Dat zal fantastisch staan!
)
Noompje86 schreef:Ja tuurlijk wel maar moet niet te gek worden. Verf mijn eigen haar wel eens maar zie je al een schimmel met rode manen en staart voor je :p of knollies met piercings. Dit is zeker wel grappig maar moet wel bij de gelegenheid passen. En ben ook benieuwd naar de stoffen in de lijm.
Wiebelaar schreef:Noompje86 schreef:Ja tuurlijk wel maar moet niet te gek worden. Verf mijn eigen haar wel eens maar zie je al een schimmel met rode manen en staart voor je :p of knollies met piercings. Dit is zeker wel grappig maar moet wel bij de gelegenheid passen. En ben ook benieuwd naar de stoffen in de lijm.
Hehe... ik ken er een met oranje 'dipdye', zo'n toeristenpaardje in een warm land... geen foto's van gemaakt helaas maar t zag er een beetje vreemd uit:p
wel schattig op een kleine pony met ruitertje volgens mij
Just_Sannee schreef:Dit is henna denk ik, wat je hebt gezien. Gebruiken buitenlanders voor de meest vreemde dingen op dieren. Maar ook misschien voor de 'leuk'.. Zal best, mensen kunnen vreemde wezens zijn
Maar gelukkig is henna geen chemische troep! Hij had wel veel bekijk's met z'n paardje; levert geld op...