Vernieuwde Paard & Koets overtreft alle verwachtingen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:46

Parkeren is altijd een ramp bij de Knhs, dus dat verbaasd me dan weer niets.
Als het mooi weer is is parkeren in de wei niet zo erg, maar met een beetje regen is het een grote modderpoel.
HE is in de zomer dus misschien valt het dan mee.

De koopjes bij de standjes, daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, dat is aan de mensen zelf.

De hoek met stamboeken gaf wel een hoop gezelligheid (al was het maar de stamboeken met elkaar)

Dat het wat kleiner is kan ik me idd ook wel voorstellen, het is toch even afwachten of je publiek trekt.
Wat ik dan wel vreemd vind is dat er maar 2 van de 3 hallen in gebruik waren, maar misschien is de planning volgend jaar wat anders en is het hele centrum in gebruik.
Ook helpt de datum niet echt mee om meer buiten te doen, voor je het weet sta je in de sneeuw.

Is er nog een soort enquete geweest ofzo?
Kan me zoiets wel voorstellen eigenlijk.

shetlandfan

Re: Vernieuwde Paard & Koets overtreft alle verwachtingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:19

Ben zelf ook geweest de zondag en zag absoluut verbeterpunten dus ben benieuwd naar wat de toekomst brengt. Het progamma was prima. Grootste minpunt vond ik de te kleine tribunes bij de hoofdpiste. Veels te weinig zitruimte. Catering was wat verwarrend met apart afrekenen van snacks en drankjes, was er op rustig moment maar ben benieuwd of het wel toerijkend was op lunchdrukte. Was wel blij met mooie weer waardoor ik buiten op het terras heb kunnen zitten.

Ik heb wel enquete gezien en ingevuld van meiden uit Barneveld die paardenhouderij deden.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:25

Er was wel een enquete! Klasgenoten hebben rondgelopen en door mensen in laten vullen :)

tinker_sally

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:26

Vond het een gigantische tegenvaller.
Jammer van de entree en benzine. 2 uur heen en terug gereden voor driekwartier paard & koets.
was samen met moeder die begin dit jaar haar been heeft gebroken en nog niet lang kan stilstaan en buggy. Konden nergens zitten bij de tribunes en was veel te druk.
Nooit meer voor mij op deze locatie.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:33

Ik ben zondag geweest en ik vond het leuk!
Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar de nieuwe opzet vond ik goed.
Ik heb een lezing en clinic van Paul Versluis gevolgd en nog een paar demonstraties gezien en die vond ik goed (en een paar die ik wat minder vond).

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:38

NienSCHaap schreef:
Het is een geheel nieuwe locatie, wat ik totaal al niet met de brabanthallen te vergelijken vind.
Het is niet verkeerd zo voor de eerste keer, het heeft vooral tijd nodig maar ook geld om te groeien.
Er zijn + en - punten aan beide partijen (ermelo vs. brabanthallen) neemt niet weg dat ik het toch wel geslaagd vond zo voor de eerste keer.
Het is toch allemaal afwachten hoe het zal gaan verlopen en ja er zijn heus wel punten die verbeterd moeten worden maar he..... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...
Of het 100% de geschikte locatie voor dit soort evenementen is? misschien niet.
Ik ben wel blij dat het nu in Ermelo is, nu is het voor mij ook nog een leuke reistijd in plaats van de Brabanthallen want dat staat me altijd zo tegen die afstand.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ben beide dagen geweest en op wat kleine punten na heb ik het super gehad! Aldoende leert men.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:17

palousa_boy schreef:
Parkeren is altijd een ramp bij de Knhs, dus dat verbaasd me dan weer niets.
Als het mooi weer is is parkeren in de wei niet zo erg, maar met een beetje regen is het een grote modderpoel.
HE is in de zomer dus misschien valt het dan mee.

Echt veel parkeerruimte was er ook niet hoor. Het stond nu al vol. En prima hoor in een wei parkeren maar dan ook nog 5 euro vangen?!?

Citaat:
De koopjes bij de standjes, daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, dat is aan de mensen zelf.

Nouja, niet helemaal met je eens, want de ruimte was zo verschrikkelijk klein dat de standhouders ook amper voorraad mee konden nemen. En ook gewoon erg weinig standhouders? Misschien te hoge prijzen gevraagd voor een stand? Iig kon het in de brabant hallen wel, dus waarom hier niet?

Citaat:
De hoek met stamboeken gaf wel een hoop gezelligheid (al was het maar de stamboeken met elkaar)

Die stamboeken hoek (hadden ze daar ook wel eens een pony bij staan?) dat was leuk!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:26

Ook ik vond het best tegenvallen. De shows/demo's vond ik niet echt bijster interessant en degene die mij wel leuk leken (zoals bijvoorbeeld de rassenmarathon) waren onmogelijk om te bekijken. De tribune zat vol en rondom de bak stond het rijen dik. Overigens vond ik die tribune enorm onhandig, als mensen eraf moesten ging dat via een paadje die nog geen meter breed was. Er konden dus geen 2 mensen langs elkaar en er ontstonden zo hele opstoppingen.
Verder was het natuurlijk kleiner en de stands waren ook niet echt 'snuffelbaar' nee :D, wij waren vrij snel wel uitgekeken op de kraampjes en eigenlijk ook op de shows.
Er was inderdaad een enquete, mij werd gevraagd deze in te vullen 20meter vanaf de ingang, ik was nog geen 10minuten binnen, had dus nog weinig gezien en kon de enquete daarom ook voor de helft niet beantwoorden (dus ook geen tips geven voor volgend jaar).

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:27

Citaat:
Citaat:

Nouja, niet helemaal met je eens, want de ruimte was zo verschrikkelijk klein dat de standhouders ook amper voorraad mee konden nemen. En ook gewoon erg weinig standhouders? Misschien te hoge prijzen gevraagd voor een stand? Iig kon het in de brabant hallen wel, dus waarom hier niet?

De prijs voor een stand vergeleken met Den Bosch waren wel goedkoper := daar zal het niet aangelegen hebben denk ik.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:33

De ruimte is gewoon beperkt in Ermelo, iets dat in de brabanthallen niet echt een probleem was.

Ook was het parkeerterrein allemaal verhard, dat is in Ermelo bijna niet te doen want ze hebben het buitenterrein in de zomer ook nodig.

En ik zou het jammer vinden als bijvoorbeeld de stamboeken ergens in een grote tent terecht komen, maar dat is natuurlijk ook voor andere standhouders.

Ik denk dat er wel serieus naar de klachten gekeken gaat worden, en dat er volgend jaar een hoop minder klachten zijn.

sugarcoons

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:30

Wij waren altijd van de partij op Paard en Koets, en ook nu zijn we weer gegaan hoewel het een stuk verder rijden voor ons was. Het parkeergeld was prijsvriendelijker dan bij de Brabanthallen, verder ontvingen we een leuke pet omdat we de kaarten op Horse Event hadden gekocht! De kwaliteit van de clinics was prima, alleen het geluid was minder en soms slecht te verstaan. Het was best druk en ik vond dat er wel een gevarieerd aanbod van standhouders was. Ook de catering was goed betaalbaar met een leuk buitenterras. Dus nog heerlijk van het losrijden kunnen genieten met intussen een hapje en een drankje! Het was een geslaagde hernieuwde kennismaking! Wat ik hierboven lees dat er weinig koopjes te halen waren heeft niks met de hernieuwde opzet te maken, dat was twee jaar geleden in de Brabanthallen ook al zo! :)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 06:16

NatasjavE schreef:
Ik weet dat er het KWPN er wel was met een kraam. Er waren dus wel stamboeken.

Ze gebruikten de bak van het KWPN,dus dan is 1+1 al gauw 2 he ? ;) :+

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 09:22

Dit was voor mij het eerste jaar. Geluid en zitplaatsen zijn inderdaad verbeterpunten. Wel een hele leuke leerzame dag gehad.