Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NienSCHaap schreef:Het is een geheel nieuwe locatie, wat ik totaal al niet met de brabanthallen te vergelijken vind.
Het is niet verkeerd zo voor de eerste keer, het heeft vooral tijd nodig maar ook geld om te groeien.
Er zijn + en - punten aan beide partijen (ermelo vs. brabanthallen) neemt niet weg dat ik het toch wel geslaagd vond zo voor de eerste keer.
Het is toch allemaal afwachten hoe het zal gaan verlopen en ja er zijn heus wel punten die verbeterd moeten worden maar he..... Rome is ook niet in 1 dag gebouwd...
Of het 100% de geschikte locatie voor dit soort evenementen is? misschien niet.
Ik ben wel blij dat het nu in Ermelo is, nu is het voor mij ook nog een leuke reistijd in plaats van de Brabanthallen want dat staat me altijd zo tegen die afstand.
palousa_boy schreef:Parkeren is altijd een ramp bij de Knhs, dus dat verbaasd me dan weer niets.
Als het mooi weer is is parkeren in de wei niet zo erg, maar met een beetje regen is het een grote modderpoel.
HE is in de zomer dus misschien valt het dan mee.
Citaat:De koopjes bij de standjes, daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, dat is aan de mensen zelf.
Citaat:De hoek met stamboeken gaf wel een hoop gezelligheid (al was het maar de stamboeken met elkaar)
, wij waren vrij snel wel uitgekeken op de kraampjes en eigenlijk ook op de shows.Citaat:Citaat:De koopjes bij de standjes, daar kan de organisatie niets aan doen natuurlijk, dat is aan de mensen zelf.
Nouja, niet helemaal met je eens, want de ruimte was zo verschrikkelijk klein dat de standhouders ook amper voorraad mee konden nemen. En ook gewoon erg weinig standhouders? Misschien te hoge prijzen gevraagd voor een stand? Iig kon het in de brabant hallen wel, dus waarom hier niet?
daar zal het niet aangelegen hebben denk ik.