Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cassidy schreef:Sammie schreef:Ik zal je moeten teleurstellen Cassidy, maar Inga is een blogger van Paardvisie.nl. Evenals andere bloggers bij paardvisie kun je er vanuit gaan dat ze dit zelf geschreven heeft. Deze blog's en teksten van paardvisie kunnen om een aantal redenen niet zomaar (compleet) aangepast worden. Dat hier uiteenzetten is alleen ontzettend off-topic, maar heeft iig met copyright e.d. te maken. In andere gevallen kan het wel en proberen we dat ook te doen, maar bij dit kan het niet zomaar.
Dat jullie de vergelijking een beetje scheef vinden gaan of dat jullie je niet kunnen vinden met de inhoud kan natuurlijk en het lijkt mij meer dan prima als jullie daarover willen discusseren. Persoonlijk vind ik het dan wel een beetje jammer dat hierbij de schrijfster door een aantal als een halve malloot wordt versleten. Er staat niet voor niks dr. voor haar naam. Ze heeft ontelbare boeken op haar naam staan en inhoudelijk op de tekst in gaat zou zonder enkel probleem moeten lukken zonder haar persoonlijk aan te vallen, toch?
Sorry, ik heb zelf in Duitsland gestudeerd om te weten dat een titel voor de naam niet altijd evenveel voorstelt, en al helemaal geen garantie is dat iemand respect hoort te krijgen. Die ga je moeten verdienen, en niet krijgen op grond van een titel. En op grond wat ze in dit artikel roept, ga ik roepen: vergelijking compleet misplaatst. En wat het plaatsen van artikelen met dit soort inhoud nog verder met haar carriere gaat doen, zal de tijd moeten leren. Een Doktortitel gaat haar iig niet redden....
En om even in het goed Duits te quoten: Es gibt Idioten und Fachidioten....
'nuff said.
Janine1990 schreef:Als je het niet leuk vindt dat je beoordeeld wordt door een jury, dan moet je er heel erg snel mee ophouden!

nacho_lein schreef:Misschien moet je dan toch maar even googlen op Inga... Ze mag dan wel uit duitsland komen maar heeft onder andere in Engeland gestudeerd.. Ik denk dat Inga 1 van de beste en iig meest enthusiaste sportpsychologe is die er rond lopen!
Maar de discussie over de schrijfster is hier niet op zijn plaats denk ik
oomens schreef:Janine1990 schreef:Als je het niet leuk vindt dat je beoordeeld wordt door een jury, dan moet je er heel erg snel mee ophouden!
Ik ben tijdens het paardrijden nog nooit beoordeeld door een jury en ik heb daar ook echt geen behoefte aan. Toch heb ik nog nooit het idee gehad dat ik er daarom maar mee op moet houden.
Janine1990 schreef:Kuggur schreef:Waarschijnlijk een beetje een dramaqueen deze dr. Inga Wolframm....![]()
Of degene die het artikel heeft vertaald... Naar mijn weten is ze Duits en spreekt ze in het engels of duits... Ze heeft wel vaker artikelen en die komen niet echt overeen hiermee...
Als je het niet leuk vindt dat je beoordeeld wordt door een jury, dan moet je er heel erg snel mee ophouden!

oomens schreef:Janine1990 schreef:Als je het niet leuk vindt dat je beoordeeld wordt door een jury, dan moet je er heel erg snel mee ophouden!
Ik ben tijdens het paardrijden nog nooit beoordeeld door een jury en ik heb daar ook echt geen behoefte aan. Toch heb ik nog nooit het idee gehad dat ik er daarom maar mee op moet houden.