Britse vrouw vindt zoutzuur in drinkwater pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Re: Britse vrouw vindt zoutzuur in drinkwater pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 13:00

zoutzuur is iets heel anders, maar het idee is hetzelfde. (volgens mij is natronloog de goede benaming?)
Ik ben allang blij dat het bij een paar brandwondjes is gebleven, en dat de pony wist dat er iets niet klopte aan het water.. Al had het gewoon niet moeten gebeuren.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 00:28

De opmerking "als het paard hiervan had gedronken was ze dood geweest" is trouwens (gelukkig) onzin.
Dit spul is zó irriterend dat het paard bij de geringste aanraking onmiddelijk zijn kop weer uit de emmer trekt.
Als de geur (zoals vermoedelijk gebeurd is) daarvoor al niet alarmeert

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 09:22

Omg, wat een malloten heb je in de wereld... en/of in de paardenwereld.... ;( Ziek ziek...

En wat betreft die zin, dat is geen onzin. Als een dier hier van drinkt, is het echt verleden tijd als het zo brand. Ze drinken er hopelijk niet aan, gelukkig hebben ze goede zintuigen, maar als er toch een een flinke slok had genomen, was dat niet goed afgelopen..

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 09:30

Wauw dat is echt ziek..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 12:58

Tancreda4 schreef:
Omg, wat een malloten heb je in de wereld... en/of in de paardenwereld.... ;( Ziek ziek...

En wat betreft die zin, dat is geen onzin. Als een dier hier van drinkt, is het echt verleden tijd als het zo brand. Ze drinken er hopelijk niet aan, gelukkig hebben ze goede zintuigen, maar als er toch een een flinke slok had genomen, was dat niet goed afgelopen..

As is verbrande turf. Dit gebeurt gewoon niet. Verbrande lippen/tong is ernstig genoeg, maar ik geloof er niets van dat een paard in staat is een slok natronloog weg te krijgen. Een paard drinkt itt een mens "omhoog", ze moeten de slok eerst opzuigen. Mensen kunnen wél een slok zo "naar binnen gooien".
Wel een absurd misdrijf, wat heeft die idioot gedacht?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:04

Die idioot was duidelijk niet zo slim als jij Kuggur en had hoogstwaarschijnlijk wel de bedoeling de pony iets aan te doen. Het is weer de zoveelste zieke geest die dit doet en ik denk maar 1 ding: als dit nu maar ook niet overwaait.....

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:27

Het maakt zijn intentie niet minder misdadig.
En wat betreft slimmer zijn dan deze figuur, niet echt een grote prestatie vermoed ik.