Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onali schreef:Vind het filmpje wel meevallen eigenlijk.
Shet is zo te zien erg jong en durft het niet. Handelaar is niet de persoon om even grondwerk te doen dus hup lopen, niet zeiken. Denk dat ik liever dit zie dan slaan met zweep.
Dan vervolgens toont shet de F van faint aan, kan niet vechten, kan niet vluchten, ik sluit me af.
En idd ipv te zeggen; dit mag niet he. Had de filmster misschien ook kunnen aanbieden om even te helpen.
Mishandeling? Niet echt.
Dat van die ezels wist ik niet. Maar als dat bekend is vind ik het inderdaad ene kwalijke zaak dat ze natregenen.

beatje schreef:Onali schreef:Vind het filmpje wel meevallen eigenlijk.
Shet is zo te zien erg jong en durft het niet. Handelaar is niet de persoon om even grondwerk te doen dus hup lopen, niet zeiken. Denk dat ik liever dit zie dan slaan met zweep.
Dan vervolgens toont shet de F van faint aan, kan niet vechten, kan niet vluchten, ik sluit me af.
En idd ipv te zeggen; dit mag niet he. Had de filmster misschien ook kunnen aanbieden om even te helpen.
Mishandeling? Niet echt.
Dat van die ezels wist ik niet. Maar als dat bekend is vind ik het inderdaad ene kwalijke zaak dat ze natregenen.
En zo word alles wat krom is weer recht gesproken door de zogezegde echte dieren liefhebbers.
Maakt niet uit wat er gebeurt,als zij maar een leuke dag hebben.
geerke schreef:ohjajoh6 schreef:Vind het filmpje anders best schokkend. Ik snap nooit dat iemand dat dan maar gewoon staat te filmen, ipv effe in te grijpen! Ramptoerisme ook altijd...
inderdaad...dat vind ik nog het ergste.
Heel internet staat vol met ellende terwijl iemand dat gewoon staat te filmen,vervolgens op het net pleurt en ooh en aahh wat zielig.Maar niets doen op het ''moment supreme''onbegrijpelijk.
Mensen zijn ziek in hun hoofd lijkt wel,en niet alleen degene die mishandelt.