Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyj01 schreef:Maar omdat een ander het erger doet maakt dit het nog niet oké. Ik vind dat de paarden in de sport te weinig worden beschermd door de knhs en de FEI.
Ayasha schreef:Nee, hij is boos/beledigd/overreageerd. Dat heb je wel es met bloedpaarden als je een flinke ophouding geeft.
Denk je echt dat deze mannen de beesten waar ze hun brood mee verdienen niet belangrijk vinden?![]()
Dat doen de "net-nietjes". Niet degene die aan de top staan.
Coloured schreef:Ayasha schreef:Nee, hij is boos/beledigd/overreageerd. Dat heb je wel es met bloedpaarden als je een flinke ophouding geeft.
Denk je echt dat deze mannen de beesten waar ze hun brood mee verdienen niet belangrijk vinden?![]()
Een goede ruiter kan ook zijn bloed-paard goed inschatten. In mijn ogen is dit een duidelijke over-reaktie van de ruiter op de weigering en komt het paard daar uiteindelijk door ten val.
Ayasha schreef:Nee, hij is boos/beledigd/overreageerd. Dat heb je wel es met bloedpaarden als je een flinke ophouding geeft.
Coloured schreef:Ayasha schreef:Nee, hij is boos/beledigd/overreageerd. Dat heb je wel es met bloedpaarden als je een flinke ophouding geeft.
Ze vinden hun paard heel belangrijk, omdat ze er mee kunnen winnen. Maar dat winnen is wel het uiteindelijke doel.
Billy schreef:Oeh, over aannames gesproken.....nou, eerlijk gezegd denk ik dat je er ver naast zit 8nnemiek...hij had helemaal geen tijd om over dit soort dingen na te denken, hij reageerde gewoon op een plotseling ontstane situatie....
natuurlijk ben ik een pennymeisje, en heb ik er geen verstand van
Daar loopt een paard normaal ook niet zomaar overheen, zeker niet een paard dat al zo voorzichtig is om te weigeren als het net niet lekker past.