ruitje schreef:demo_love schreef:Tevens staat de rensport wel bekend om zijn vele ongelukken. Vooroordeel, heb je cijfers? Ongetwijfeld wordt er geprobeerd het veiliger te maken, maar dat lijkt nog niet erg te lukken. Cijfers? Springen en dressuur zijn wat dat betreft veel verder kwa veiligheidseisen, hoewel het ook daar incidenteel misgaat. Welke veiligheidseisen? Maar ik vind dat het bij de rensport wel de spuigaten uitloopt. Jij vind ja....
[VN] Ongelukken tijdens gevaarlijke race in Engeland *Foto's*
[VN] Hoofd niet wegdraaien wanneer paard sterft in de rensport
Gelukkig treden ze bij de military en SGW tegenwoordig wel goed op. Dat is ook een proces geweest waar jaren overheen zijn gegaan. serieus?
Jij noemt sporten die naar jouw idee veiliger zijn, waar meer wedstrijd ongelukken gebeuren dan in de rensport, doet net alsof jouw mening een feit is en onderbouwt dat met nieuwsberichten? Open een eigen topic, lees je in, ga eens langs op een renstal. Maar ga hier geen mening lopen verkondigen die niet klopt, vind dat echt respectloos....
Edit: ik ga temmen, als we hier dit soort filmpjes gaan gebruiken om te laten zien hoe het er aan toe gaat in de rensport, kan ik ook nog honderden filmpjes van paardensport in het algemeen laten zien. En ieder weldenkend mens weet dan dat dat niet is " hoe het er vaak aan toe gaat"
Een mening die niet klopt...
Die moet nog ontdekt worden, een mening is altijd waar. Je kunt het er niet mee eens zijn, dat is jouw probleem. Ik breng het als een mening en niet als een feit.
En als je dat tweede nieuwsbericht zou lezen zou je ook merken dat ik geen alleenstaand individu ben die deze mening heeft...
Het filmpje ga ik niet opzoeken, ik weet wel weer wat ik dan te zien krijg en daar heb ik geen behoefte aan.