Paard mishandeld bij Marknesse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doef

Re: Paard mishandeld bij Marknesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 21:49

Jeetje, wat heftig! Stelletje idioten. Zit echt een draadje bij ze los! Misschien helpt het om geheime camera's op te hangen? Raar zeg dit, als ik dit zie dan hang je. -:(-

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:30

Politie is wel volop bezig met onderzoek,denk ik.Vanmiddag werden er mensen aangehouden die langs mijn weiland fietsten of reden met scooter.Of ze vaker langs dit weiland reden en of ze er iets verdachts hadden gezien enzo. Wat ik wel vreemd vond,was dat er ook een Dierenambulance bij mijn weiland stond.Helaas kon ik het zelf niet navragen,toen ik aankwam waren ze alweer weg.Een vrouw op een scooter vertelde me dit allemaal.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:43

Moeilijk , als je er geen aandacht aan geeft dan denkt iedereen dat het niet meer gebeurd , geef je er wel aandacht aan dan kikt de dader daar misschien op . De dader zal wel een auto hebben hij zal toch niet het hele land doorkruisen op zijn fietsje . Maar waar staat die auto dan ? Dat moet toch iemand opvallen in al die gevallen die al geweest zijn ?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 17:45

Veel sterkte toegewenst en ik hoop nog steeds dat die griezel een keer het verkeerde paard treft en dat we ipv een verminkt paard vinden een verminkte dader. Dat is dan gelijk de dag, dat van mij part een feestdag mag worden.[/quote]

Een nationale feestdag.

Het scheren vind ik inderdaad ook raar.

Veel sterkte met het paard.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 18:48

Nu ook alweer merries mishandeld/gesneden in best (noord Brabant bij Eindhoven) en ergens in noord Limburg....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 08:19

En in Bakel, [vlakbij Helmond] ook in Brabant,niet Noord-Limburg.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 10:55

Oh die bedoelde ik eigenlijk, dacht dat t noord Limburg was :o

Maar pff. Bah. Akelig allemaal... Hoop dat als ze de daders ooit pakken ze niet met een kleine straf vanaf komen...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 11:51

En deze 2 schijnen ernstig gesneden te zijn.

geetje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 15:38

Orchidee14 schreef:
Nee, volgens mij is die informatie niet openbaar maar wie zegt dat deze persoon(en) niet achter dit meldpunt zitten? Dan krijgen ze de adressen op een presenteerblaadje aangereikt (in ieder geval van degene die de paarden aan huis hebben) en ze worden er nog voor betaald ook. Ik weet het, het is erg ver gezocht maar ik vertrouw niemand meer.

je mag aan nemen dat bij het meldpunt het personeel gescreend is

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:12

Maar ook bij het screenen kan het fout gaan.Kijk maar naar het laatste nieuws over al die tropische,verboden dieren die ze in barre omstandigheden vonden.Eigenaar was van de Politie.En hoeveel rechters en advocaten er een foute boel van maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 16:51

geetje1 schreef:
Orchidee14 schreef:
Nee, volgens mij is die informatie niet openbaar maar wie zegt dat deze persoon(en) niet achter dit meldpunt zitten? Dan krijgen ze de adressen op een presenteerblaadje aangereikt (in ieder geval van degene die de paarden aan huis hebben) en ze worden er nog voor betaald ook. Ik weet het, het is erg ver gezocht maar ik vertrouw niemand meer.

je mag aan nemen dat bij het meldpunt het personeel gescreend is

Door wie dan? Volgens mij is dit gewoon een particulier initiatief.