Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Popke schreef:Ik geloof niet dat de ruiter dit gewild heeft..... En ja, er waren een paar haperingen. Maar zouden we dan allemaal direct stoppen na een struikeling? Ik denk de meerderheid niet.
Paard had niet al teveel ervaring op dit niveau maar ervaring doe je op door het te doen. Helaas ging het fout, grandioos fout. Ik geloof dat de ruiter hier ook echt hartpijn van heeft.
Helaas heeft de operatie niet mogen baten. Uit de tekst is helaas niet duidelijk waarom niet.
Nessah schreef:Popke schreef:Ik geloof niet dat de ruiter dit gewild heeft..... En ja, er waren een paar haperingen. Maar zouden we dan allemaal direct stoppen na een struikeling? Ik denk de meerderheid niet.
Paard had niet al teveel ervaring op dit niveau maar ervaring doe je op door het te doen. Helaas ging het fout, grandioos fout. Ik geloof dat de ruiter hier ook echt hartpijn van heeft.
Helaas heeft de operatie niet mogen baten. Uit de tekst is helaas niet duidelijk waarom niet.
Ervaring op doen, ja dat is door te doen. Maar niet door een paard op te jagen, te duwen, te sporen en te slaan bij iedere sprong. Dat heeft niets met ervaring op doen te maken. Ik was gestopt na een sprong of 3 ja. Je voelt wanneer een paard niet voldoende aantrekt op een sprong en wanneer er 1.60 voor je neus staat, is dat voor mij het stoppen waard.
Zoals Jeroen dubbeldam ooit eens deed met een jong paard. Die stopte na 2 hindernissen. Of wat dacht je van Okidoki, die in een te stoute bui ook wel eens gestopt is door zijn ruiter na een paar ( foutloze) sprongen. Dat zijn kundige ruiters.
Daarnaast is Denis al eerder in opspraak geweest.. En een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, toch?
Popke schreef:Ik geloof niet dat de ruiter dit gewild heeft..... En ja, er waren een paar haperingen. Maar zouden we dan allemaal direct stoppen na een struikeling? Ik denk de meerderheid niet.