Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureen95 schreef:Dit is waarvoor ik op buitenrit altijd een zweep mee heb...
lady62 schreef:Hadden ze geen zweep mee.
Had die kerel toch een lel verkocht en dwars door hem heen gereden.
ingridxxs schreef:ze hadden van mij toch een klap met die zweep gekregen.
En inderdaad, waar zijn de smartphones op dat moment, jullie waren met z'n drieen en dit was een uitgelezen moment om je aangifte kracht bij te zetten.
) Caira schreef:schei toch uit meiden, allemaal loze praat. Als daar een gozer staat van 1,90 en 100 kilo dan doe je dat toch echt niet 1.2.3. Ik denk dat de meiden goed gehandeld hebben om de situatie niet verder te laten escaleren.
ivy_power89 schreef:pfff, die gene die ook maar 1 vinger (met boze bedoelingen) uitsteekt naar mijn hond heeft toch echt een probleem! daarom gaat er eigenlijk altijd een zweep mee naar het bos, en ik ben ook echt niet bang om die te gebruiken!
Zeker nav het verhaal wat hier neer gezet is, hond schoppen zonder aanleiding, dan had hij toch echt van mij geweest!
CharmingS schreef:Beetje raar dat die man de hond wel 5 minuten vast heeft gehad en niemand heeft ingegrepen, neem aan dat jullie wel een telefoontje bij de hand hadden, ik had die vent gewoon een camera op zn neus gezet. En mn hond terug gehaald, wat denkt die mafkees wel niet.
Nikass schreef:Kleine tip: als je weer met je hond buiten gaat rijden zorg dan dat hij geen halsband om heeft. Dat maakt het wellicht net iets lastiger om hem vast te pakken. Verder veel sterkte! Zo'n gebeurtenis kan er aardig inhakken.
In dit geval is het denk ik verstandig geweest niet het risico te vergroten dat hij die hond nog even een doodschop zou verkopen.