Britse ruiter rijdt achttien maanden met gebroken nek

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:11

Ik snap wel dat ie er zo lang mee rondgelopen heeft. :o Ik heb zelf een hekel aan de dokter en ik heb een gloeiende hekel aan aanstelleritus, dus ik zeg altijd maar zo: "Niet zeiken en gewoon doorgaan".

Mijn knie heeft bijvoorbeeld zeer waarschijnlijk een scheurtje opgelopen na een valpartij van een paard. Ik was toen 11 ofzo en de huisarts schreef het af als 'ernstige groeipijn, gewoon afwachten, gaat vanzelf wel over'.

Even ter verduidelijking: Ik kon dik twee maanden mijn knie amper bewegen en is tot op de dag van vandaag nog een zeer zwakke plek. Door het te ontlasten is mijn andere knie overigens versneld versleten dus ook die is -in mindere mate dan de andere- een zwakke plek geworden _O-
Inmiddels doet mijn arts er nog niks mee "Want de klachten zijn te vaag..." Mja, alle onderdeeltjes in mijn knieën doen pijn...dus ergens snap ik dat het een taaie kwestie is...Ach..., ik ben zelf ook te lui om second opinion te halen bij een andere arts :O
Ik ben niet dood so.....

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:20

Gelukkig niks ernstigs aan overgehouden :)

oneill1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:25

Mijn buurmeisje van 9 jaar oud ,had een koprol gemaakt tijdens de gymles. Na aanhoudende hoofdpijn van 2 weken had de huisarts haar toch naar het ziekenhuis gestuurd ,zij had ook haar nek gebroken.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:14

knap stom zou ik zo zeggen :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:25

Janine1990 schreef:
Mi_Amore schreef:
"Daar vertelde de arts hem dat hij waarschijnlijk zijn nek had gebroken"

Misschien eens een plaatje nemen om hier zeker van te zijn? :')

Ik geloof niet dat na 18 maanden, anderhalf jaar!! Nog een duidelijke scheur te zien is op een foto...
Dikke kans dat die foto gewoon is genomen, en dat wel iets te zien is, maar niet duidelijk wat er precies is geweest ten tijde van de val.

Goh, ik heb nu 8 jaar geleden voor het eerst mijn rug gebroken, breuk/scheur is nog steeds overduidelijk te zien, dus in principe kan het wel :) Maar om eerlijk te zijn: diezelfde breuk heb ik nadien nog 2x gebroken, dus dat kan het misschien ook wel eens zijn :')