Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misterA schreef:bliver schreef:vooral de aanleuning stoorde me en ook de handen van adelinde. Strak en onrustig.
Ze was er net afgevallen, ik zou zeggen, stap er zelf op, tussen die andere hengsten.
Elisa2 schreef:Ik denk dat Governor juist een goede aanwinst kan zijn voor de fokkerij..hij loopt hier exact hetzelfde als Totilas als 5 jarige in Verden. Als hij zich op dezelfde manier door ontwikkeld...
Elisa2 schreef:Ik denk dat Governor juist een goede aanwinst kan zijn voor de fokkerij..hij loopt hier exact hetzelfde als Totilas als 5 jarige in Verden. Als hij zich op dezelfde manier door ontwikkeld...
misterA schreef:Elisa2 schreef:Ik denk dat Governor juist een goede aanwinst kan zijn voor de fokkerij..hij loopt hier exact hetzelfde als Totilas als 5 jarige in Verden. Als hij zich op dezelfde manier door ontwikkeld...
Niet te vergelijken, bijna een belediging voor het allerbeste dressurpaard van dit moment.
Ik volg Totilas al vanaf zijn eerste optreden in de pavo-cup in M.Beemster, toen was hij al heel speciaal.