Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
judithwaaike schreef:Toch vind ik het niet kunnen. Ik bedoel mensen in dichtbevolkte landen worden toch ook niet afgeschoten ?!? Als het echt te veel paarden zijn, plaats er dan wat over naar een ander gebied. Zo moeilijk is dat toch niet?!? En duurder dan afgeschoten worden zal het ook niet zijn
judithwaaike schreef:Toch vind ik het niet kunnen. Ik bedoel mensen in dichtbevolkte landen worden toch ook niet afgeschoten ?!? Als het echt te veel paarden zijn, plaats er dan wat over naar een ander gebied. Zo moeilijk is dat toch niet?!? En duurder dan afgeschoten worden zal het ook niet zijn
judithwaaike schreef:Als het echt te veel paarden zijn, plaats er dan wat over naar een ander gebied. Zo moeilijk is dat toch niet?!? En duurder dan afgeschoten worden zal het ook niet zijn
Amandavd schreef:Mijn question is, waar zijn de roofdieren in dat gebied?
Morganlefay schreef:Amandavd schreef:Mijn question is, waar zijn de roofdieren in dat gebied?
De grootste (inheemse) roofdieren op dit continent zijn de Tasmaanse Duivel en de Dingo.
De Dingo hebben we gemakshalve gedecimeerd vanwege de schapen en de Tasmaanse Duivel valt ten prooi aan een besmettelijke/genetische vorm van kanker.
Alle boerderijdieren zijn ingevoerd en horen hier niet thuis, incluis paarden en kamelen.
Sizzle schreef:Ze worden vanuit een helicopter niet geselecteerd, dat was het probleem. Daarnaast blijven ze dan liggen ipv voor consumptie omdat je daar niet zo even naar toe rijdt.