Paard komt om het leven bij botsing bij Almelo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 07:59

Brrr, hoorde het vanochtend op de radio, rijd ik net langs die plek :x

Bah, werd er gewoon misselijk van, hopelijk heeft het dier niet teveel geleden. Het zal je maar overkomen ;(

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:06

Heel veel sterkte voor de eigenaren!

Lusitano

Re: Paard komt om het leven bij botsing bij Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 08:17

oh wat vreselijk.... ik moet ook eerlijk zeggen dat ik reizen met de trailer echt doodeng vindt... (met een paard er in) mensen zijn zo asociaal op de weg en komen zo kort op je (even zonder te speculeren wat hier gebeurd is natuurlijk).
Het zal je maar gebeuren.....

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 09:04

Ik woon daar. Rij er elke dag langs en elke x verbaas ik me weer dat daar ongelukken gebeuren.
Stuk is hartstikke overzichtelijk. Bah.
Heel naar :(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:18

ClaudiaHS schreef:
Ik woon daar. Rij er elke dag langs en elke x verbaas ik me weer dat daar ongelukken gebeuren.
Stuk is hartstikke overzichtelijk. Bah.
Heel naar :(

Helaas is het zo dat juist op overzichtelijke wegen er veel ongevallen gebeuren, mensen rijden daar blijkbaar toch onvoorzichtiger omdat ze alles denken te kunnen zien. Jaren geleden werd er eens een kruising aangepast door protest van buurtbewoners, er stonden te veel struiken omheen. Vier weken later overleden er twee kinderen terwijl er daarvoor in twintig jaar nooit iets gebeurt was.
Geen goed overzicht hebben maakt voorzichtig, alles goed kunnen zien nodigt uit tot gevaarlijk weggedrag, sterkte aan de eigenaar.

Saleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 10:24

Wauw wat erg. Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik zou alleen degene die tegen mij aangereden is aanraden om zich te verstoppen in een schuilkelder. Gewoon je "kind" weg door iemand die aan het dromen is of wat ik heel vaak zie op de telefoon zitten onder het rijden.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:12

Saleentje schreef:
Wauw wat erg. Ik weet niet wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik zou alleen degene die tegen mij aangereden is aanraden om zich te verstoppen in een schuilkelder. Gewoon je "kind" weg door iemand die aan het dromen is of wat ik heel vaak zie op de telefoon zitten onder het rijden.

Dat zijn wel hele voorbarige conclusies. Het is nog onbekend wat de oorzaak was van de aanrijding. Zullen we dan ook niet met z'n allen al gaan speculeren?

Wat erg voor de eigenaren en andere betrokkenen zeg! Dit is toch je grootste nachtmerrie.

Ben het wel eens met wat hierboven ergens gezegd werd. Medeweggebruikers gaan onverantwoord om met trailers op de weg, zou eigenlijk een apart onderdeel van het (theorie)examen moeten zijn.

kiolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:54

Sterkte voor de eigenaar, dat is het enige wat ik er over wil zeggen.....

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:05

Het is hier bij ons achter gebeurt. Het paard was verkocht naar Zwitserland via een handelaar hier in de buurt. Gelukkig zijn er geen mensen bij gewond geraakt of nog erger, omgekomen. De weg is daar inderdaad erg overzichtelijk. Een ongeluk zit in een klein hoekje. En als het je zelf aangaat moet je blij zijn dat het het paard is en niet jijzelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:32

Huh waar was dit dan?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:36

jakkie, sterkte!