Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Qua afstand bijna een 'thuiswedstrijd' voor mij
JoycexEnya schreef:Wat me opvalt diegene die dichtbij Deurne worden zitten te zeuren dat het te ver weg is en dus niet meer gaan. Terwijl er mensen uit Friesland niet hoort nu die dus naar Deurne moeten reizen
. JoycexEnya schreef:Wat me opvalt diegene die dichtbij Deurne worden zitten te zeuren dat het te ver weg is en dus niet meer gaan. Terwijl er mensen uit Friesland niet hoort nu die dus naar Deurne moeten reizen
dan hoop ik naar de kentucky derby te gaan ooit
Voor mij is het nu 140km enkele rit (Deurne), Ermelo wordt 210 enkele rit. Ik ga uiteraard nog gaan, maar dan maak ik er wel een 2-daagse van met een overnachting
JoycexEnya schreef:Wat me opvalt diegene die dichtbij Deurne worden zitten te zeuren dat het te ver weg is en dus niet meer gaan. Terwijl er mensen uit Friesland niet hoort nu die dus naar Deurne moeten reizen