Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tenminste vrijdagmiddag tijdens het interview wel

En dan heb je altijd het publiek dat daarnaar zit te kijken en daar een mening over heeft, en je ophemelt of je de grond in boort... Ik ben blij dat ik niet in die man z'n schoenen sta, want IK kan het niet :-p
Geen idee of dat dier achter de schermen alsnog op z'n falie heeft gehad, dat risico bestaat maar ik hoop het niet, want ik vond de manier waarop 'ie ter plekke met dat gemuit omging véél leuker dan die hele show
. Ik sta ook regelmatig in de showring, en als mijn eigenwijze druiloor 'ns iets vertikt denk ik steeds aan dat filmpje.... Ik vind het al moeilijk met één of twee paarden, laat stáán die hele kudde....
FLOVE schreef:even een off-topic reactie, hebben meer mensen op zondag een paard gezien (vos) dat zomaar omkieperde en niet meer op wilde staan? T zag er erg naar uit. Ze hebben er later van die schermen voor gezet zodat het niet meer te zien was. Weet iemand hoe dat af is gelopen?
Slina schreef:FLOVE schreef:even een off-topic reactie, hebben meer mensen op zondag een paard gezien (vos) dat zomaar omkieperde en niet meer op wilde staan? T zag er erg naar uit. Ze hebben er later van die schermen voor gezet zodat het niet meer te zien was. Weet iemand hoe dat af is gelopen?
Pagina 3
[HE] Horse Event dag 3: op stap met pluisje en incredible!