Ik zag jullie regelmatig met Dietlof bij ons door de straat rijden, zo'n mooie pony! Gisteren toen ik van mijn werk kwam zag ik jullie koets langs de weg en kreeg ik al de kriebels. Mijn schoonmoeder vertelde dat er iets was gebeurd met een klein paardje maar helaas is ze pas erna buiten gekomen, ze heeft de vrachtwagen niet gezien. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Heel veel sterkte Rhine ik hoop dat de chauffeur snel bekend wordt. Wel een goede tip weten jullie of de getuigen van welk bedrijf hij was. Bedrijven weten welke wagen waar is geweest.
Hopelijk wordt de chauffeur gevonden. ..al is t alleen maar, om m bewust te maken, wat hij aangericht heeft. Rhine, veel sterkte met dit onnodige verlies. En wat zullen jullie geschrokken zijn, bah.
MarvanTom
Geplaatst: 11-09-14 18:31
Wat een ontzettend naar ongeluk! Heel veel sterkte voor Rhine en familie gewenst.
Ik hoop toch zó dat er getuigen zijn die zich melden en zo de chauffeur kunnen achterhalen... Je brengt er het paardje niet mee terug, maar iemand moet wel gewezen worden op de gevolgen van zo'n hersenloze actie!
sterregoud
Geplaatst: 11-09-14 18:41
Wat ontzettend verdrietig om zo je paard te moeten verliezen.
heel veel sterkte,
P.S. Het lijkt mij hoog tijd om dit een verplicht onderdeel te maken van het theorie-examen. Met vragen als mag je nu toeteren ? Antwoord: nee, er is een paard in de buurt, en dat kan een gevaarlijke schrikreactie krijgen.
Ik meen dit serieus ! Blijkbaar beseffen veel mensen niet, dat ze er rekening mee moeten houden dat paarden schrik- en vluchtdieren zijn.
Hopelijk verandert het gedrag van mensen, en kan het voortaan veiliger op de weg zijn, ook voor de paarden.
Wat een vreselijk ongeluk. Heel veel sterkte met het verlies. En inderdaad.. Hopelijk wordt de chauffeur gevonden.. Zodat hem tenminste duidelijk gemaakt kan worden wat hij aangericht heeft door dat stomme toeteren..
ik kan er gewoon niet over uit... Dit brengt echt woede in mij naar boven. Dat zo'n bestuurder zo achterlijk met zn rot verstand kan doen.. Grrr!!! Echt heel erg dit! Heel heeel veel sterkte toegewenst. En ik hoop echt dat ze zelf goed hersteld van dit nare ongeval en het verlies van t paard.
spatter
Geplaatst: 11-09-14 23:59
heel veel sterkte met het verlies van het paard
het is hier best dichtbij gebeurd en chauffeurs dienen echt wel beter te weten ik woon bijna op het kruispunt naar een industrie terrein , dus een komen en gaan van vrachtwagens gelukkig nog nooit zo'n figuur tegen gekomen
dravergekkie
Geplaatst: 12-09-14 16:29
Rhine heel veel sterkte toegewenst
Mag hopen dat die hufter de ballen heb om zichzelf te melden , zo niet schaam je diep !